  • Data: 2008-03-07 10:38:29
    Temat: Stawiennictwo obowiązkowe
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    moja żona dostała wezwanie jako świadek. Chodzi o proces o
    odszkodowanie, który założyła firma mojej żony firmie transportowej.
    Żona była zamieszana w "sprawę", ponieważ zlecała ten transport.
    Odbyło się już kilka rozpraw i teraz ma odbyć się kolejna. Problem
    jest tego typu, że żona przebywa na urlopie wychowawczym z małym
    dzieckiem, a rozprawa ma się odbyć 150km od miejsca zamieszkania.
    Probowałem googlować, żeby samodzielnie znaleźć odpowiedź na to
    pytanie, ale wątki które znalazłem dotyczą spraw karnych i raczej
    stron procesu a nie świadka.
    Czy jest jakaś możliwość aby matka karmiąca dziecko nie musiała być na
    takiej rozprawie tylko złozyć zeznania "gdzieś" bliżej swojego miejsca
    zamieszkania? A jeżeli musi jechać, to jak wygląda sprawa kosztów
    transportu - czy jest to 2 klasa PKP, czy zwracają np. za dojazd
    autem? Z innych wątków w googlach wynika, że jak będzie unikać
    stawienia się to wtedy ją zawiozą, ale w obrączkach :) i powrót na
    własny koszt :).
    Z góry dziękuje za pomoc...
    Pozdrawiam
    Maciej Ciesielski