  • 21. Data: 2014-03-05 17:01:32
    Temat: Re: Stalinowski sąd przyklepał wyrok bez przestępstwa
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-04 18:20, Użytkownik Piotrek napisał:
    > Ja tu widzę poważny paradoks. Jeśli rzeczywiście planują
    > osadzić faceta w ośrodku zamkniętym pod pretekstem terapii, ale
    > jego pobyt w tej placówce ma być dożywotni, to jest to wewnętrznie
    > sprzeczne. Skoro i tak ma nigdy stamtąd nie wyjść, to po co mu jakaś
    > terapia? Przecież nie będzie go przygotowywać do życia w normalnym
    > społeczeństwie skoro z założenia już nigdy ma się z nim nie stykać.
    > Podtrzymuję w całej rozciągłości swoją tezę, że jest to wyrok, którego
    > nie powstydziłby się sam wujek Stalin.

    Młody jesteś i nie doczytałeś że za twojego wujka Stalina nie
    fundowano takich miejsc kryminalistom tylko opozycji lub faktycznie
    psychicznie niedostosowanym.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2014-03-06 12:16:23
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu środa, 5 marca 2014 09:49:34 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > Ale z czym się nie zgadzasz? Z tym, że pękła,

    Z tym, że niezależnie od agenta Tomka znała już plany
    "prywatyzacji" szpitali za pieniądze obywateli.
    Tomek tylko pomógł narodowi otworzyć oczy na to co dzieje się
    w kręgach rządowych.

    Polityk, urzędnik państwowy w RP musi być odporny na korupcję,
    nie powinien pękać nawet jeśli jest to perfidna zaplanowana prowokacja.

    > ...czy z tym, że nie była szkodliwa?

    Gdyby to >>szkodliwa<< było w cudzysłowiu albo
    uśmieszkiem na końcu to linijka byłaby ok.
    Ale jak już sąd uważa, że ta pani nie była szkodliwa
    to już jest smutne.

    > I tylko z tego powodu?

    No zasadzie tak, bo lata '90, to można powiedzieć,
    wyłącznie łapówy dla zachodnich przedsiębiorców
    a totalne obciążenia dla naszych podmiotów i obywateli.

    Największe szkody w Rosji nastały za rządów putka,
    to on jest naczelnym łapówkarzem rosji. I wielka szkoda,
    że mamy takiego sąsiada. Zachód powinien głośno właśnie
    o tym mówić i namawiać putka do zmian na lepsze a nie namawiać
    kraje związane z rosją do wydzielania się.
    To tak jakby nasz Śląsk chciał autonomii w podlegać Niemcom
    bo Donald jest głuchy na potrzeby ludzi a Niemiec zaprowadziłby
    lepszy porządek.

    Andrzej.