  • 21. Data: 2011-05-12 19:29:16
    Temat: Re: Sprzeda? "wraku" po szkodzie ca?kowitej - pytanie
    Od: Maciek <m...@e...nospam.one.pl>

    begin o nicku Maciek napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > Zanim zaczniesz się wymądrzać, to zobacz jak sam odpisujesz.
    > UTF-8 jest w pełni uprawnione i zaczyna przeważać z racji kompatybilności
    > ze wszystkimi systemami i możliwości czytania wszystkich języków.
    Zostawiłem wszystko, co w tym akurat wątku jest istotne, Chucku Norrisie
    internetu. Po to zostawiłem, żeby pokazać twoje debilne czepialstwo.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 22. Data: 2011-05-12 19:30:30
    Od: Maciek <m...@e...nospam.one.pl>

    begin o nicku Arkady napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > wiele osob uzywajacych gownianych czytnikow bedzie widzialo gowno,
    > normalny czytnik uzywam firebirda czyta taki tekst normalnie. Przyglupy
    > z windowshitem widza gowno zreszta to jest normalne bo maja gowno w
    > glowie.
    Głupiś, a piszesz tak jak byś Ty Windowsshita nie używał. Żałosny dupek.

  • 23. Data: 2011-05-12 20:10:08
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@e...nospam.one.pl> napisał w wiadomości

    > Zostawiłem wszystko
    Tę głupotę widać, ale czemu gadasz sam ze sobą?

    --
    Jotte

  • 24. Data: 2011-05-12 20:18:44
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    > Tego czytać się nie da. Napisz jeszcze raz, ale zgodnie z netykietą

    Biję się w piersi, pokornie proszę o wybaczenie... Rzeczywiście, po
    reinstalacji stacji, niestarannie skonfigurowałem OE. Już poprawiłem. Jesteś
    pierwszym sprawiedliwym, który pomógł mi naprawić błąd. Te wszystkie wilki w
    ludzkiej skórze, cieszyły się zapewne z mojego niedopatrzenia, ale nikt
    słowem nie pisnął... ;-)

    Specjalnie na Twoją prośbę:

    "Witam,

    mam pytanie odnośnie sprzedaży "wraku" po szkodzie całkowitej. Zasadniczo
    znam mechanizm. Ubezpieczyciel zaniża wartość samochodu przed szkodą,
    jednocześnie zawyżając jego "pozostałość" po szkodzie, żeby różnica wyszła
    jak najmniejsza. Wiem też, że jeżeli nie uda mi sprzedać "wraku" po takiej
    cenie jak uznał ubezpieczyciel, to mogę dochodzić wyrównania tej różnicy.
    Mogę się również domagać, żeby "wrak" przejęło TU i wypłaciło mi jego
    wartość. Nie znalazłem jednak informacji, czy muszę wykazać "staranność" co
    do wyboru kupca, jeżeli sprzedaję sam pozostałość samochodu. Chodzi o to, że
    TU wyceniło "wrak" na jakąś kwotę. Być może znalazłbym kupca w zbliżonej
    cenie wystawiając go na allegro, dzwoniąc po szrotach, itp. Jednak nie mam
    na to czasu ani chęci. Znajomy chce kupić ten "wrak", jednak chce zapłacić
    znacznie mniej. Dla mnie to byłoby najkorzystniejsze, bo sam ściąga lawetę,
    nie czekam na kupca, nie muszę kombinować gdzie trzymać rozbitka, kasę
    dostaję do ręki, itp. Po różnicę zwróciłbym się do ubezpieczyciela. Pytanie,
    czy TU ma podstawy robić problemy, czy muszę uzyskać ich akceptację, itp.?

    P.S. Pytanie poszło wczoraj również na pl.misc.samochody"

    Widzę, że masz ogromne doświadczenie na temat netykiety. Możesz mi w kilku
    słowach powiedzieć co ona mówi na temat cytowania? Coś mi się kiedyś obiło o
    uszy, że cytowanie całego posta i podpisu autora, jest z nią niezgodne, ale
    po Twoim poście mam pewne wątpliwości... ;-)

  • 25. Data: 2011-05-12 21:12:03
    Temat: Re: Sprzedaż "wraku" po szkodzie całkowitej - pytanie
    Od: "emeryt" <e...@o...pl>

    > dostaję do ręki, itp. Po różnicę zwróciłbym się do ubezpieczyciela.
    > Pytanie,
    > czy TU ma podstawy robić problemy, czy muszę uzyskać ich akceptację, itp.?

    no i z 22 odpowiedzi dowiedziałeś się co możesz
    zrobić rotfl ;-) - ups 23 ;-), nie powstrzymałem się
    za co przepraszam tą rozsądniejszą cześć grupy.

  • 26. Data: 2011-05-12 23:17:06
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > Tego czytać się nie da. Napisz jeszcze raz, ale zgodnie z netykietą
    Ja nie miałem problemu z przeczytaniem? Wąchasz coś?

    Feromon

  • 27. Data: 2011-05-12 23:23:10
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "emeryt" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > no i z 22 odpowiedzi dowiedziałeś się co możesz
    > zrobić rotfl ;-) - ups 23 ;-), nie powstrzymałem się
    > za co przepraszam tą rozsądniejszą cześć grupy.

    Mi też wstyd za grupę purystów grupowych dywagujących nad
    nieistotnymi szczegółami. Mózg ludzki nie takie braki w tekście
    potrafi uzupełniać. Trzeba go jednak UŻYWAĆ,

    Co do wraku, niestety, nie mam doświadczeń.
    Pewnie im tańsze TU tym większe FOCHY.

    Feromon

  • 28. Data: 2011-05-13 08:53:29
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

  • 29. Data: 2011-05-13 15:28:49
    Od: Czesławek <c...@o...wytnij.pl>

    W dniu 2011-05-12 14:29, Iksinski pisze:
    > Witam,

    Najpierw spróbuj napisać odwołanie od wycen TU.

    Czesławek

  • 30. Data: 2011-05-14 11:46:11
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Z autopsji: wrzuc ogloszenie na otomoto z cena zaproponowana przez TU.
    Zapewne nikt nie bedzie chcial kupic. Potem pismo do TU ze sprzedaz za cene
    przez nich zaproponowana jets niemozliwa i ze probowales w jednym z
    najwiekszych portai ogloszeniowych i prosisz o pomoc w zagospodarowaniu
    szkody (mozesz dodac tez ze jest klient za tyle to a tyle i prosic o doplate
    roznicy)

    Dysiek