  • 41. Data: 2011-10-06 19:18:50
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu z odroczonym terminem płatnosci
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 06 Oct 2011 18:23:26 +0200, mvoicem napisał(a):

    > Czyli pytanie o dorosłość kieruj do siebie.

    A Ty w polskości o siebie.

    Poniał?

    --
    XL

  • 42. Data: 2011-10-07 08:38:21
    Od: "slawek" <slawekopty@(no wiecie co zrobic)gazeta.pl>

    > Problemem jest nie tyle jakiś warunek (bo jak rozumiem
    > sprzedającego nie urządza niesprzedanie), co możliwość
    > "przesunięcia" w czasie momentu sprzedaży.
    > Nie wiem po prawdzie po co, ale to inna sprawa :)
    > (chodziło o istnienie takiej możliwości prawnej)

    Dokładnie o to mi chodziło, a przesunięcie momentu wynikało z tego że
    "kupujący" tego chciał, ja także nie wiem po co ;) ale klientnaszpan.

    --
    Slawek

  • 43. Data: 2011-10-07 10:01:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Oct 2011, Ikselka wrote:

    > Owszem, nie mam zbyt wielkiego doświadczenia w rozszyfrowywaniu czegos
    > takiego: "umawiano się w sposób sprzeczny z tego co było na piśmie".

    Czego nie rozumiesz w wersji, że jedna strona drugiej stronie
    dajmy na to ustnie oświadczy "nie będzie problemu, jakoś się
    dogadamy"?
    A z pisemnej umowy i z ustawy wynika że wcale się dogadywać
    nie musi i później łatwowiercy "daje popalić".
    Jeśli owym łatwowiercą jest osoba przyzwyczajona że wszyscy
    jej ustępują i może sobie pozwolić na lekceważące zagrania,
    przekonana np. że "krzykiem wymusi", może to być zupełnie
    proste.
    Oczywiście, w świetle prawa - "ma za swoje". Co nie zmienia
    faktu że mogła zostać wpuszczona w maliny umyślnie :P

    pzdr, Gtofryd

  • 44. Data: 2011-10-07 11:22:22
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (07.10.2011 12:01), Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > Oczywiście, w świetle prawa - "ma za swoje". Co nie zmienia
    > faktu że mogła zostać wpuszczona w maliny umyślnie :P

    Pewnie czepia się tego że powinieneś napisać "umawiano się w sposób
    sprzeczny z *tym* co było na piśmie", zaś napisaleś "umawiano się w
    sposób sprzeczny z *tego* co było na piśmie".

    Wiadomo o co chodzi, ale z drugiej strony to Ty tutaj zaznaczasz przy
    każdej okazji że odpowiedź była na to co pytający napisał zamiast na to
    co miał na myśli :).

    p. m.

  • 45. Data: 2011-10-07 17:23:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Oct 2011, mvoicem wrote:

    > Pewnie czepia się tego że powinieneś napisać "umawiano się w sposób sprzeczny
    > z *tym* co było na piśmie", zaś napisaleś "umawiano się w sposób sprzeczny
    > z *tego* co było na piśmie".

    A to oczywiście naprostowanie przyjmuję z podziękowaniem :), wyszło
    bez sensu.

    > Wiadomo o co chodzi, ale z drugiej strony to Ty tutaj zaznaczasz przy
    > każdej okazji że odpowiedź była na to co pytający napisał zamiast na to
    > co miał na myśli :).

    Co racja to racja :D

    pzdr, Gotfryd

  • 46. Data: 2011-10-07 21:48:47
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 07 Oct 2011 13:22:22 +0200, mvoicem napisał(a):

> [...]
    >
    > Wiadomo o co chodzi, ale z drugiej strony to Ty tutaj zaznaczasz przy
    > każdej okazji że odpowiedź była na to co pytający napisał zamiast na to

    Dokładnie o to mi chodziło :-)
    --
    XL
    Tak, Wildstein ma rację. Głosuję na PiS!