    From: miklo <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprzedaż oprogramowania będącego w pakiecie z aparatem
    Date: Sat, 7 Jan 2006 10:23:18 +0100
    Sender: miklo <>

    Cześć,

    Mam dylemat. A jakże ;)

    Kupiłem jakiś czas temu aparat fotograficzny w promocji, do którego
    dołączone było oprogramowanie tej samej firmy, co aparat. Oprogramowanie to
    w sklepie kosztuje ~900zł...

    Aparat był w standardowym pudle. Wszystko było zapakowane w większe firmowe
    pudło, w którym - oprócz pudła z aparatem - było pudło z oprogramowaniem.
    Na tym dużym pudle była uwaga "nie sprzedawać oddzielnie zawartości".

    I teraz mam pytanie: czy wg Was mogę ten soft teraz odsprzedać? Nie
    korzystam z niego, a troszkę pieniędzy by się przydało. Mam oryginalny
    nośnik bez żadnych zapisów typu OEM (normalne pudełko i płyta jak ze
    sklepu). Nie mam tylko oddzielnego dowodu zakupu. Na mój gust uwaga na
    pudle dotyczyła nowego zapakowanego kompletu. Potem przecież mogę
    odsprzedać kartę pamięci, oprogramowanie, obiektyw, czy cokolwiek innego
    prawda?

    --
    miklo