  • Data: 2006-01-07 10:21:24
    Temat: Re: Sprzedaż oprogramowania będącego w pakiecie z aparatem
    Od: miklo <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 7 Jan 2006 10:42:06 +0100, Bartek: napisał(a):

    > Jak znam życie, to oprogramowanie jest OEM-owe - czyli do odsprzedaży i
    > korzystania tylko ze sprzętem, z którym zostało zakupione (aparatem).
    > Niestety dokładniejszych informacji udzielić musisz sobie sam czytając umowę
    > licencyjną tego oprogramowania.

    No właśnie wydaje mi się, że nie jest to OEM. Oto wyciąg z umowy:

    3. Restrictions.
    3.1 You shall not distribute, rent, lease or otherwise transfer all or any
    part of Software, Media or Documentation to any third party without <tu
    nazwa firmy> prior written consent. You also shall not sublicense, assign
    or otherwise tranfer all or any part of the rights granted to you by <nazwa
    firmy> under this Agreement without <nazwa firmy> prior written consent.

    Wątpliwości moje budzi słówko "transfer". Nie oznacza ono sprzedaży, ale
    jest na tyle (jak dla mnie) ogólne, że wolę się Was poradzić. Mi to wygląda
    na klasyczne zastrzeżenia, że soft jest kompletny i nie można go
    rozparcelować, kopiować, wynajmować itp.

    Dobrze rozumiem?

    --
    miklo