  • 1. Data: 2005-04-25 21:59:15
    Temat: Sprzedaż mieszkania
    Od: "d2d" <d...@p...onet.pl>

    Witam,
    Chcę sprzedać swoje mieszkanie (własnościowe). Teraz chciałbym wziąć zaliczkę a
    pod koniec roku resztę i wyprowadzić się. Jak to przeprowadzić formalnie z
    potencjalnym kupcem (chodzi mi o umowy, notariusza itp.)
    Pozdrawiam
    d2d

  • 2. Data: 2005-04-26 06:17:53
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <4...@n...onet.pl>, d2d wrote:
> [...]
    > pod koniec roku resztę i wyprowadzić się. Jak to przeprowadzić formalnie z
    > potencjalnym kupcem (chodzi mi o umowy, notariusza itp.)

    Bierz zadatek, a nie zaliczkę, podpisz umowę przedwstępną, ale
    wcześniej odpal Googla.

    Renata

  • 3. Data: 2005-08-08 15:10:28
    Od: "Woqlski" <w...@i...net.pl>

    Bezpieczniej jest skorzystać z usług licencjonowanego (i ubezpieczonego)
    pośrednika w obrocie nieruchomościami. Pora przyjmować standardy
    obowiązujące na całym świecie - sprzedaż (lub kupno) praw do nieruchomości
    bez znajomości prawa nie zawsze opłaca.
    W razie wątpliwości zajrzyj na forum...

    Forum Nieruchomości
    www.Forum.Woqlski.pl