  • 11. Data: 2007-12-07 13:14:27
    Temat: Re: Sprzedaz konta allegro ???
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    MT pisze:
    [...]

    Uzupelnie, bo nie wszyscy czytaja apa

    Na alt.pl.allegro MT prowadzi podobna dyskusje z ktorej powoli wynika,
    ze MT *kupil* od kogos konto, admini mu je zablokowali i teraz sie po
    prostu dziwi ze spotkala go przykrosc :)

    --
    body {
    name: '|<o?rad Karpieszu>|';

  • 12. Data: 2007-12-07 13:17:31
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    Sprawa wyglada mniej wiecej tak ze zmienilem dane a wlasciwie imie z mojego
    na zony tym samym niejako przepisujac konto na zone i dlatego to pytanie !
    Oczywiscie konto zablokowane .Dodam tylko ze od dawna oplaty wychodza z
    konta zony i troche przedobrzylem.

  • 13. Data: 2007-12-07 13:20:26
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    Idac twoim tokiem rozumowania nie powinienem rownierz sprzedawac samochodu
    poniewaz ktos moze zrobic napad na bank i uciec tym samochodem i oczywiscie
    bedzie to moja wina ?????

    Typowo cyganskie.

  • 14. Data: 2007-12-07 13:24:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    MT pisze:
    > Idac twoim tokiem rozumowania nie powinienem rownierz sprzedawac
    > samochodu poniewaz ktos moze zrobic napad na bank i uciec tym samochodem
    > i oczywiscie bedzie to moja wina ?????

    Nie. Sprzedając samochód zmieniasz właściciela.

    Sprzedając konto na allegro nie zmieniasz danych posiadacza, wiąże
    się to bowiem z automatyczną niemal blokadą.

    Zatem nowy nabywca będzie musiał prowadzić sprzedaż pod Twoim
    nazwiskiem. Komu to jest przydatne, jak nie wałkarzowi?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 15. Data: 2007-12-07 13:34:22
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    O przepraszam bardzo ale w kazdej chwili mozna zmienic dane nawet jest to
    wskazane przez same QXL

    5.3. Użytkownik ma obowiązek aktualizować dane osobowe określone w artykule
    5.1. i 5.2. niezwłocznie po każdej zmianie tych danych. Obowiązek
    aktualizacji danych nie dotyczy nazwy Użytkownika.

    Wiec istnieje taka mozliwosc !

  • 16. Data: 2007-12-07 13:39:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    MT pisze:
> [...]
    > artykule 5.1. i 5.2. niezwłocznie po każdej zmianie tych danych.
    > Obowiązek aktualizacji danych nie dotyczy nazwy Użytkownika.

    Obowiązek aktualizacji danych dotyczy *swoich* danych. Po sprzedaży
    konta danych nie możesz aktualizować, bo nie będzie czego aktualizować -
    konto zostanie zawieszone z powodu jego odstąpienia osobie trzeciej.

  • 17. Data: 2007-12-07 13:52:27
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    MT pisze:
    > Wiec istnieje taka mozliwosc !

    sam nizej sie przyznales, ze mozliwosc ta powoduje blokade konta :)
    zmiana imienia...

  • 18. Data: 2007-12-07 14:01:18
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    A jesli konto jest zarejestrowane na firme osoba fizyczna prowadzaca
    dzialalnosc i firma sie przeksztalca lub zmienia wlasciciela ?????
    A jesli wielu pracownikow korzysta z konta zarejestrowanego na firme ?

    QXL powinno chyba zajac sie zmianami w regulaminie lub zawiesic wiekszosc
    kont jesli handel na allegro ma byc w 100% zgodny z regulaminem

    5.2. Rejestracja osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nie posiadającej
    osobowości prawnej, dokonywana jest po podaniu nazwy (firmy spółki), imienia
    i nazwiska osoby upoważnionej do kontaktów z Allegro, adresu siedziby wraz z
    nazwą kraju i regionu (województwa), adresu e-mail, numeru telefonu
    kontaktowego, nazwy pod którą użytkownik występuje w Allegro, hasła i
    opcjonalnie innych danych zawartych w formularzu rejestracyjnym.

  • 19. Data: 2007-12-07 14:04:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    MT pisze:
    > A jesli konto jest zarejestrowane na firme osoba fizyczna prowadzaca
    > dzialalnosc i firma sie przeksztalca lub zmienia wlasciciela ?????

    Firma osoby fizycznej nie może zmienić właściciela.

    > A jesli wielu pracownikow korzysta z konta zarejestrowanego na firme ?

    Z tego co pamiętam, jedna osoba może obsługiwać konto firmowe. Ale
    mogę się mylić.

> [...]
    > artykule 5.1. i 5.2. niezwłocznie po każdej zmianie tych danych.
    > Obowiązek aktualizacji danych nie dotyczy nazwy Użytkownika.

    Ale do czego zmierzasz? Tak sobie ustalili, to tak robią. Mają prawo.

  • 20. Data: 2007-12-07 14:06:40
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    MT wrote:

    > A jesli konto jest zarejestrowane na firme osoba fizyczna prowadzaca
    > dzialalnosc i firma sie przeksztalca lub zmienia wlasciciela ?????

    Wtedy przestaje być ta sama osoba.

    > A jesli wielu pracownikow korzysta z konta zarejestrowanego na firme ?

    To nie wiem, ale IMHO nie są to te same osoby :).

    p. m.