eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedawca mnie oszukał - co można mu zrobić. › Sprzedawca mnie oszukał - co można mu zrobić.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Marcin Żyła <m...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprzedawca mnie oszukał - co można mu zrobić.
    Date: Wed, 26 Apr 2006 13:02:42 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <e2nk16$p3b$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: amj26.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1146049382 25707 83.17.65.26 (26 Apr 2006 11:03:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Apr 2006 11:03:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.2 (Windows/20060308)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:383941
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Jest sobie kino domowe LG, całkiem zacne, kupione w Saturnie.

    Od nowości buczy napęd, a po roku od zakupu staje się to bardzo
    uciążliwe. Oddane do sklepu z tyt niezgodności z umowa, pojechało do
    serwisu, wróciło (czyszczenie) i w tym samym dniu wróciło do spzredawcy
    - objaw nie ustąpił.

    Sprzedawca trzymał sprzet 9 dni i wygenerował polecony o treści:
    Uprzejmie informujemy, że Pana sprzet wrócił z Autoryzowanego Serwisu
    firmy LG z brakiem jakiejkolwiek usterki. Tym samym odmawiamy Panu
    uznania reklamacji. Po odbiór... etc etc.


    Sprzęt odebrałem, zobaczyłem, ze nigdzie nie był oddawany (sposób
    zabezpieczenia taki jak ja oddałem do sprzedawcy) i pojechałem
    bezpośrednio do serwisu LG. Serwis stwierdził:
    Nie był ten sprzet naprawiany drugi raz, tylko jedna (pierwsza wizyta
    jest udokumentowana).
    Buczy rzeczywiście i naprawa polega na wymianie napędu z elektroniką.

    Czyli Saturn skłamał w piśmie odmawiającym uznania reklamacji.

    Co można zrobić takiemu małemu kłamczuszkowi?


    MZ

    PS. Przy okazji mam już dwie karty gwarancyjne na ten sprzęt (czystą i
    tą z serwisu) (bo tak wystawia je saturn - ma Pan czystą, jak miało nie
    być z gwarancji).

    M

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1