  • Data: 2006-04-26 11:02:42
    Temat: Sprzedawca mnie oszukał - co można mu zrobić.
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jest sobie kino domowe LG, całkiem zacne, kupione w Saturnie.

    Od nowości buczy napęd, a po roku od zakupu staje się to bardzo
    uciążliwe. Oddane do sklepu z tyt niezgodności z umowa, pojechało do
    serwisu, wróciło (czyszczenie) i w tym samym dniu wróciło do spzredawcy
    - objaw nie ustąpił.

    Sprzedawca trzymał sprzet 9 dni i wygenerował polecony o treści:
    Uprzejmie informujemy, że Pana sprzet wrócił z Autoryzowanego Serwisu
    firmy LG z brakiem jakiejkolwiek usterki. Tym samym odmawiamy Panu
    uznania reklamacji. Po odbiór... etc etc.

    Sprzęt odebrałem, zobaczyłem, ze nigdzie nie był oddawany (sposób
    zabezpieczenia taki jak ja oddałem do sprzedawcy) i pojechałem
    bezpośrednio do serwisu LG. Serwis stwierdził:
    Nie był ten sprzet naprawiany drugi raz, tylko jedna (pierwsza wizyta
    jest udokumentowana).
    Buczy rzeczywiście i naprawa polega na wymianie napędu z elektroniką.

    Czyli Saturn skłamał w piśmie odmawiającym uznania reklamacji.

    Co można zrobić takiemu małemu kłamczuszkowi?

    MZ

    PS. Przy okazji mam już dwie karty gwarancyjne na ten sprzęt (czystą i
    tą z serwisu) (bo tak wystawia je saturn - ma Pan czystą, jak miało nie
    być z gwarancji).