  • 1. Data: 2006-02-07 12:59:33
    Temat: Sprzedanie czegoś wadliwego
    Od: "Jerzy Krzak" <j...@v...pl>

    Czy jeśli sprzedam cos - co sie komus rozwali i np zrobi mu krzywde - ten ktos
    bedzie mnie mugl do sondu dać? Pytam nie wiem, a chce sprzedac cos, co moze byc
    wadliwe, ale jeszcze nie wiem czy jest (a jak nie bedzie mnie mugl podac - to
    nie sprawdze czy jest)

    pozdrawiam i prosze o pomoc.
    jerzy

  • 2. Data: 2006-02-07 13:03:33
    Temat: Re: Sprzedanie czegoś wadliwego
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 7 lut o godzinie 13:59, na pl.soc.prawo, Jerzy Krzak napisał(a):

    > Czy jeśli sprzedam cos - co sie komus rozwali i np zrobi mu krzywde - ten ktos
    > bedzie mnie mugl do sondu dać?
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    LOL

    > Pytam nie wiem
    ^^^^^^^^^^^^^^
    ROTFL

    > a chce sprzedac cos, co moze byc wadliwe, ale jeszcze nie wiem czy jest
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Spadłem ze stołka i się posmarkałem.

    > (a jak nie bedzie mnie mugl podac - to nie sprawdze czy jest)
    ^^^^^^^^^

    Normalnie post miesiąca - jeszcze takiej prowokacji tutaj nie widziałem.

    --
    Herbi
    07-02-2006 14:03:31

  • 3. Data: 2006-02-07 13:17:35
    Od: "Jerzy Krzak" <j...@v...pl>

    > Normalnie post miesiąca -

    Jak to jest dla ciebie smieszne - to pisz na humor czy coś. Dla mnie jest
    powazne. Zjadal mi grzyb glajta - chce go sprzedac, bo nie chce latac wiecej na
    takiej smiedzącej glajsze. A sie zastanawiam czy musze komus powiedziec czy
    glajcha byla chora czy nie. Skoro juz nie jest - i tyle.

    pozdarwiam,
    Jurek

  • 4. Data: 2006-02-07 13:25:35
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Jerzy Krzak napisał(a):

    > glajcha byla chora czy nie. Skoro juz nie jest - i tyle.

    Buehehehe ... rotfl.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 5. Data: 2006-02-07 13:39:12
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Buehehehe ... rotfl.

    Jest dobrze, czuje ze bedzie jeszcze lepiej...

    Fajne pokolenie rosnie

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2006-02-07 14:35:29
    Od: "Jerzy Krzak" <j...@v...pl>

    > Jest dobrze, czuje ze bedzie jeszcze lepiej...
    >
    > Fajne pokolenie rosnie

    Ciesze sie ze wam tak dobrze. Tez tak bym chial. Ale wpierw powiedzcie mi w
    koncu!!!

    TAK CZY NIE????

    Chyba wzielem sie za pisanie nie tam gdzie trzeba.

    nie pozdrawiam puki mi nie powiecie.
    jerzy

  • 7. Data: 2006-02-07 14:47:03
    Od: Jacek Karczmarczyk <j...@b...pl>

    rezist.com napisał(a):
    > Jest dobrze, czuje ze bedzie jeszcze lepiej...

    prorok jakiś czy co? ;)))

    --
    Jacek Karczmarczyk
    "Podoba mi sie to, co panowie mowia, ze sie podoba..." / Rejs

    [ tymczasowo http://karczmarczyk.akacje.pl ]

  • 8. Data: 2006-02-07 14:52:17
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Jerzy Krzak napisał(a):

    > TAK CZY NIE????

    I tak, i nie ...

    > Chyba wzielem sie za pisanie nie tam gdzie trzeba.

    Chyba już umarł.

    > nie pozdrawiam puki mi nie powiecie.

    Nie czekamy.

  • 9. Data: 2006-02-07 14:54:43
    Od: Danny <d...@i...pl>

    Dnia Tue, 07 Feb 2006 15:52:17 +0100, osobnik Stasio Podróżnik naskrobał co
    następuje:

    > Nie czekamy.

    Zwróć uwagę że to pracownia projektowania miast - nie frustruj go - bo
    będziemy mieli kolejną katastrofę budowlaną ;(

    Danny
    http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 10. Data: 2006-02-07 15:04:15
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Danny napisał(a):

    > Zwróć uwagę że to pracownia projektowania miast - nie frustruj go - bo
    > będziemy mieli kolejną katastrofę budowlaną ;(

    Ufff ... sp z oo ... Może nikt im nie zleci ;>