-
1. Data: 2006-02-07 13:16:19
Temat: Reklamacja - czesc do samochodu.
Od: "Bolivar \(Bartek\)" <b...@a...pl>
Witam,
styczen zaczal sie dla mnie fatalnie. W moim aucie poszla pompa paliwowa (w
baku). Coz, znajomy mechanik, samodzielny zakup czesci... i okazalo sie, ze
pompa (nowa, swiezutka) jest uszkodzona. W sklepie pompa (koszt okolo 600
zl, jak dla mnie sporo) poszla do reklamacji. Normalnie mialem wymiane
takiej czesci od reki (raz czesc samochodowa, pamiec RAM, dysk twardy) i nie
bylo problemu. Sprzedawca niestety dla mi do zrozumienia, ze ma mnie w
glebokim powazaniu i spisal protokol (mam jego kopie wraz z faktura).
Sprzedawca mial dzwonic do mnie po 14 dniach roboczych, oczywiscie nie
zadzwonil wiec dalem mu jeszcze 7 dni i wybralem sie osobiscie. Przyznam, ze
zalezy mi na odzyskaniu pieniedzy, gdyz musialem zakupic druga taka pompe by
uzywac autka (oczywiscie w innym sklepie...). Sprzedawca (Tan sma co wtedy)
poinformowal mnie, ze jeszcze nic nie wiadomo co z towarem, i ze w sumie
moze to potrwac to nawet rok, poniewaz producent moze powolac jakas
komisje - przyznam, ze buty spadly mi z wrazenia...
W sumie nigdy nie mialem podobnych problemow i jesli towar byl uszkodzony w
ciagu 48 godzin od zakupu to byl wymieniany od reki lub dostawalem zwrot
pieniedzy. Jak sobie poradzic z tym problemem...??
Pozdrawiam
Bartek