  • 1. Data: 2006-05-16 05:36:51
    Temat: Sprawy cywilne
    Od: "krzysztof631" <k...@o...pl>

    Czy wyrok sądu, który pośrednio godzi w zdrowie lub funkcjonowanie społeczne
    człowieka jest w zgodzie z prawem?
    W oparciu o jakie przepisy możnaby ten wyrok podważyć?

  • 2. Data: 2006-05-16 05:50:56
    Temat: Re: Sprawy cywilne
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    krzysztof631 napisał(a):

    > Czy wyrok sądu, który pośrednio godzi w zdrowie lub funkcjonowanie społeczne
    > człowieka jest w zgodzie z prawem?

    Każda przegrana sprawa godzi pośrednio w zdrowie. Powoduje stres,
    depresję, ataki serca, ataki rozwolnienia itd.
    A co to jest funkcjonowanie społeczne człowiekiem to nie wiem.

    > W oparciu o jakie przepisy możnaby ten wyrok podważyć?

    Kpc, kpk. Ale trzeba mieć sensowne argumenty, a nie ogólne banialuki.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam