    From: " Shreek" <pulikow SPAM@SPAM poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprawdzenie nieruchomości przed zakupem
    Date: Sun, 28 May 2006 16:21:07 +0200

    Witam

    Przeczytałem przed chwilą post jednego z grupowiczów, który opisał jak to w
    ostatniej chwili przez zmianą właściciela został dokonany wpis do KW o
    postępowaniu komorniczym.

    Przymierzam się do zakupu działki i bardzo mnie to zaniepokoiło, że można
    tak "wpaść".

    Mam więc prośbę. Czy moglibyście opisać co, gdzie i kiedy trzeba zrobić aby
    zagwarantować powodzenie transakcji?
    Zapewne będę kupować ziemię rolną, czyli najpierw będzie spisana umowa
    warunkowa.

    Napiszcie jak dokładnie załatwić tą sprawę? Kiedy należy zapłacić za ziemię?
    Kiedy, co i gdzie sprawdzić, no i jakie trzeba mieć (o ile trzeba) dokumenty
    aby móc takiego sprawdzenia dokonać?

    --
    Mirosław P.
    GG 1119311