  • 121. Data: 2020-09-06 14:56:29
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.09.2020 o 14:41, Animka pisze:

    > Dziecinnych nożeczek do wycinania wycinanek z papieru też nie hahahaha

    No popatrz. Też nie. Bo kula z pistoletu jest tępa i włókna ją
    zatrzymują. Ostre narzędzie przecina te włókna.

    --
    Robert Tomasik

  • 122. Data: 2020-09-06 14:57:43
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Z czego wnosisz, że był daleko? Bo prasa pisała, ze akurat blisko, ale
    > prasa kłamie.

    > Zaproponował bym Ci wizytę na macie i zobaczenie o co chodzi, ale coś
    > podejrzewam, że i tak byś uważała, że istnieją tacy na świecie, co
    > potrafią. Tak, czy siak faktem jest, że chłopak nożyczki miał.

    Jego zabójca miał służbowa pałkę i odpowiednie wyszkolenie.
    A jednak wyjął broń i chłopaka zastrzelił.

    Pozdrawiam

  • 123. Data: 2020-09-06 14:58:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

  • 124. Data: 2020-09-06 15:06:04
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > A tak dokładnie?

    Tak dokładnie to dzieciaki jechały autem ojca jednego z nich.
    Bandyci w cywilu zajechali im drogę jednym autem a drugim zablokowali
    możliwość wycofania na skrzyżowaniu.
    Wyskoczyli z obu aut z bronią i krzyczeli "wypierdalać z auta".
    Dzieciaki nie chciały oddać drogiego auta uzbrojonym gangsterom
    i zaczęły uciekać. Bandyci otworzyli ogień trafiając wielokrotnie
    w auto z dzieciakami. Jedna kula trafiła dzieciaka w kręgosłup.
    Po fakcie bandyci okazali się nie umundorowanymi i nieoznakowanymi
    funkcjonariuszami policji.
    Policja zapłaciła odszkodowanie, bandytów nie wsadzono a ty
    na grupach przekonywałeś że wszystko było w porządku.

    > Pisałeś o miejscu trafienia.

    Dziwnym trafem w nogi nie trafił.

    > Czy naszych policjantów szkoli się w duchowym przeciwdziałaniu ranom
    > dźganym?

    Widać szkoli się tylko do zabijania.

    > Ooo! To widzę tu specjalistę. Tym bardziej się dziwię.

    Twoi starsi koledzy czyli ubecy, sbecy i inne pokomunistyczne ścierwa
    nauczyły się że życie innych ludzi jest bez wartości.

    Ja pisze co stosują policjanci.

    Pozdrawiam

  • 125. Data: 2020-09-06 15:07:00
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > No popatrz. Też nie. Bo kula z pistoletu jest tępa i włókna ją
    > zatrzymują. Ostre narzędzie przecina te włókna.

    Nie wszystkie nożyczki są ostre na końcach.

    pozdrawiam

  • 126. Data: 2020-09-06 15:11:32
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Poczekajmy, jhak to sąd oceni. Sądzę, ze nie masz racji.

    Jak znam inne podobne przypadki to do sądu nie dojdzie.
    Ale jakby morderca poczekał na rozprawę tam gdzie zamykacie
    innych morderców to może i by do niej jednak doszło.
    Tyle że zamiast oskarżenia o to co faktycznie zrobił
    oskarżycie go tylko o przekroczenie uprawnień.

    Pozdrawiam

  • 127. Data: 2020-09-06 15:21:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.09.2020 o 14:57, RadoslawF pisze:

    > Jego zabójca miał służbowa pałkę i odpowiednie wyszkolenie.
    > A jednak wyjął broń i chłopaka zastrzelił.

    Widocznie uznał, że tak będzie lepiej. Sąd jest od oceny, czy uznał
    właściwie.

    --
    Robert Tomasik

  • 128. Data: 2020-09-06 15:23:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.09.2020 o 15:06, RadoslawF pisze:
    > Policja zapłaciła odszkodowanie, bandytów nie wsadzono a ty
    > na grupach przekonywałeś że wszystko było w porządku.

    Odszkodowanie było na zasadzie winy funkcjonariuszy, czy orzeczono, że
    Skarb Państwa powinien sie zaopiekować postrzelonym. Boi to jakoś tak
    dziwnie brzmi, skoro ich nie skazano.

    --
    Robert Tomasik

  • 129. Data: 2020-09-06 15:25:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.09.2020 o 15:07, RadoslawF pisze:

    > Nie wszystkie nożyczki są ostre na końcach.

    Racja. Było to omawiane już. Tyle, ze policjant miał ułamek sekundy na
    ocenę, czy te akurat są ostre. No i nie wiemy, czy ostatecznie były, czy
    nie - przynajmniej ja nie wiem.

    --
    Robert Tomasik

  • 130. Data: 2020-09-06 15:27:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Filtr polaryzacyjny. Wypróbuj.

    Nie zadziała - wypróbuj :-)

    Po pierwsze musiał byś polaryzator ręcznie ustawić. Po za tym w tych
    nowszych samochodach szyba jest pokrywana warstw ą odbijająca
    podczerwień, a nikt nie błyska fleszem w świetle widzialnym, tylko
    właśnie w niskiej podczerwieni, by nie oślepiać kierującego.

    --
    Robert Tomasik