    From: "adrick" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprawa w sadzie
    Date: Thu, 21 Aug 2003 02:48:30 +0200

    Witam.
    Razem z 3 znajomymi mam sprawe w sadzie rodzinnym o poziom demoralizacji
    nieletnich. Sprawe mam .... za picie w miejscu publicznym nalewki, no ale
    nic. Mam pytanie jak taka sprawa wyglada? O co pytaja? Czy o sprawie dowie
    sie szkola? Moge dodac ze byl juz u mnie kurator i wypytal o jakies
    badziewia i powiedzial ze nie grozi mi nic poza rozmowa z sedzia lub
    nadzorem rodzicielskim. Ale to i tak jest malo wazne dla mnie. Bardziej
    martwie sie szkola.. nie ukrywam ze nie jestem tam aniolkiem wrecz
    przeciwnie, czy jesli szkola sie dowie to czy moze grozic mi wyrzucenie ze
    szkoly? Jesli to ma jakis wplyw to mamy wszyscy po 17 lat, na posterunku
    policji spisywali nam protokul bo kupillismy alkohol jako nie letni, bo nie
    bylo nikogo 18letniego. Z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi szczegolnie od
    osob ktore juz cos takeigo przezyly ;>

    pzdr,