  • 21. Data: 2002-08-16 01:54:17
    Temat: Re: Sprawa prezesa "Odry" Szczecinskiej (z psp)
    Od: Green_Lin <k...@a...aqua>

    On Fri, 16 Aug 2002, Green_Lin wrote:

    On Thu, 15 Aug 2002, Michał Cieślicki wrote:

    > Green_Lin <k...@a...aqua> quotation:
    >
    > To raczej nie jest argument
    Jest. Bo każdy jest w mniejszym lub większym stopniu czymś
    zawiedziony.Rpzsierdzony czymś.
    I co? Każdy ma prawo pokazywać swe humory na każdym miejscu?

    > Czy taxówkarz zarabiający na wożeniu ludzi samochodem nie ma
    > prawa odmówić kursu komuś kogo twarz mu się nie podoba?

    Na jakiej podstawie?
    Że np. wyglada mu ludek na może Żyda?

    Jeśli zapchlony, zawszony. ubabrany błotem -rozumiem.
    Na to sa już przepisy.
    Ale że nie podoba się twarz?
    Może kolor skóry tez wystarczy?
    A nos?
    Płaszcz?
    Niech taksówkarz tak robi, a jeszcze lepiej niech napisze, że nie zabiera
    klientów, których twarz sie im nie podoba. Ma wtedy już na pewno
    przes....e.

    Jak sobie ktoś tak umysli.....? Czemu nie? i jak się będziesz bronił?

    > W którym momencie?

    Wymieniłem powyżej.:-)

    PS. Jak tam mój czytnik, co sobie "_nie_radzi_",o czym
    z takim namaszczeniem nie omieszkałeś mnie poinformować? :->>>

    --
    Green_Lin

  • 22. Data: 2002-08-17 09:06:17
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    Green_Lin <k...@a...aqua> quotation:
    > Jest. Bo każdy jest w mniejszym lub większym stopniu czymś
    > zawiedziony.Rpzsierdzony czymś.
    > I co? Każdy ma prawo pokazywać swe humory na każdym miejscu?

    A to się odnosi do tego durnego ksenofoba, czy do właściciela kafejki?

    > Na jakiej podstawie?

    Na takiej, że ktoś ma taką gębę, taki ubiór, zachowanie, ogólnie:
    wygląd, że strach koło niego przejść, a co dopiero zabrać do auta.
    Człowiek inteligentny potrafi sobie poradzić z wybrnięciem z takiej
    sytuacji. Jeśli ktoś odczuwa uzasadniony strach to ma prawo nie pakować
    się w to przed czym ostrzega go instynkt samozachowawczy.

    > Że np. wyglada mu ludek na może Żyda?

    To już ksenofobia rasizm i nietolerancja. Granica luźna, taka jak między
    świetnym żartem a czymś niesmacznym, ale jednak istnieje.

    > Jeśli zapchlony, zawszony. ubabrany błotem -rozumiem.
    > Na to sa już przepisy.
    > Ale że nie podoba się twarz?

    Z tą twarzą to była przenośnia. Ale czasami za twarz też można imho
    odmówić realizacji usługi.

    Napisałem wyżej o co mi chodziło :-)

    > PS. Jak tam mój czytnik, co sobie "_nie_radzi_",o czym
    > z takim namaszczeniem nie omieszkałeś mnie poinformować? :->>>

    Działa dobrze, masz poprawną sygnaturkę "-- " i jeszcze bym na tobie
    begina sprawdził, gdyby to była inna grupa :-P

    --
    Michał Cieślicki PLD/GNU Linux User
    Plonkito ergo sum (c) Igo on apcoh

  • 23. Data: 2002-08-17 23:38:40
    Od: Zbig.Drwiega <b...@b...norka>

    W artykule <s...@k...yoshi.one.pl>
    Michał Cieślicki napisal(a):

    > To już ksenofobia rasizm i nietolerancja. Granica luźna, taka jak między
    > świetnym żartem a czymś niesmacznym, ale jednak istnieje.

    Trudna do uzasadnienia...

    > Z tą twarzą to była przenośnia. Ale czasami za twarz też można imho
    > odmówić realizacji usługi.

    Noo, tak. Np. dziewczynka czekająca na "rogu" pod latarnią... :-)

    > Działa dobrze, masz poprawną sygnaturkę "-- " i jeszcze bym na tobie
    > begina sprawdził, gdyby to była inna grupa :-P

    Nie krępuj się! Pofolguj sobie i próbuj :-]
    Na zdrowie!

    ____________________
    --
    PozdrawiamZbig.Drwięga
    Linux Reg.User #166848

  • 24. Data: 2002-08-17 23:47:39
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    begin Zbig.Drwiega <b...@b...norka> quotation:
    > Trudna do uzasadnienia...

    Racja :)

    > Noo, tak. Np. dziewczynka czekająca na "rogu" pod latarnią... :-)

    Z zapałkami, koniecznie z zapałkami :>

    ____________________
    > --
    > PozdrawiamZbig.Drwięga
    > Linux Reg.User #166848

    Ni ma spacji za --. A poza tym bruner nie ze mną te numery:

    PS: Też ciężko zasypiasz?

  • 25. Data: 2002-08-18 01:04:23
    Od: l...@w...pl

    Michał Cieślicki wrote:

    > begin Zbig.Drwiega <b...@b...norka> quotation:

    A co tu do licha robi ten begin!??
    :-)

    > Z zapałkami, koniecznie z zapałkami :>

    Dałbym sie skusić nie tylko na papierosa
    (do tych zapałek:->)

    > Ni ma spacji za --. A poza tym bruner nie ze mną te numery:

    Ale o so choodziiii ??? Nie pojmuję...:->>>

    > PS: Też ciężko zasypiasz?
    Zmianowcem jestem :-)
    Nienormowany!

    --