  • 1. Data: 2002-11-26 13:51:46
    Temat: Sprawa o. Rydzyka
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    Czy emitujac film w poniedzialek w TVP, tym samym naruszono dobra osobiste
    czyjekolwiek? Nie wspomne juz o zakonie redemptorystow, cyz tez radiu
    Maryja.
    Co o tym sadzicie?

    AJA

  • 2. Data: 2002-11-26 14:18:12
    Temat: Re: Sprawa o. Rydzyka
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    osobiste
    > czyjekolwiek? Nie wspomne juz o zakonie redemptorystow, cyz tez radiu

    Primo: czyje niby? I w jaki niby sposób?
    Secundo: czy naruszono czy nie może zdecydować sąd.

    Depi.

  • 3. Data: 2002-11-26 22:31:57
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

> [...]

    osobiste
    > czyjekolwiek? Nie wspomne juz o zakonie redemptorystow, cyz tez radiu

    Moje - mam dość programów o klechach w tvp.
    Mają swoją rachityczną tv, niech się oglądają sami.

  • 4. Data: 2002-11-27 07:09:43
    Od: "MoNika" <n...@i...pl>

    Użytkownik Marcyś <m...@N...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:as0ugk$n4e$...@n...tpi.pl...

    > Moje - mam dość programów o klechach w tvp.
    > Mają swoją rachityczną tv, niech się oglądają sami.

    Marcysiu, dam Ci dobrą radę - nie wypowiadaj się o programach, których nie
    widziałeś na oczy (a mogę się założyć o każdą kasę, że nie widziałeś tego
    programu :-) - gdyby było inaczej, nie proponowałbyś przeniesienia tego
    programu do jakiejkolwiek stacji katolickiej :-)))

    pozdrawiam

    Nika