  • 1. Data: 2004-10-18 20:30:07
    Temat: Sprawa
    Od: "Arqadius" <a...@w...pl>

    Witam serdecznie

    Mam pytanie odnosnie czlowieka oskarzonego o kradziez sprzetu
    elektronicznego o wartosci okolo 1000 zl. Przyznal sie do winy i wnioskowal
    o dobrowolne poddanie sie karze. Poszkodowany zgadza sie na wymierzenie kary
    grzywny dla oskarzonego (kilkukrotnosc tego co ukradl) zamiast kary
    pozbawienia wolnosci (zapewne i tak w zawiasach). Sad decyduje o powyzszym i
    wymierza kare grzywny.
    I teraz co sie dzieje w przypadku niemoznosci splacenia przez skazanego
    grzywny ? Komornik ? Tylko co dalej, skoro skazany nie ma pracy ani srodkow
    na splate grzywny ? Sprawa do umorzenia przez komornika ? Czy tez pojdzie
    siedziec ?

    Pozdrawiam
    Arqadius

    ---
    Brak wirusków :) ... na razie :(

  • 2. Data: 2004-10-18 21:08:28
    Temat: Re: Sprawa
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Arqadius wrote:
> [...]
    > na splate grzywny ? Sprawa do umorzenia przez komornika ? Czy tez pojdzie

    Zależy jak duża to grzywna, ale wyglądać powinno to tak - propozycja
    zamiany na pracę społecznie użyteczną a w razie odmowy lub niepodjęcia
    tej pracy (albo gdy nie jest możliwa taka zamiana) -> zastępcza kara
    pozbawienia wolności, więc idzie siedzieć. art.44-52 kodeksu karnego
    wykonawczego

    KG

  • 3. Data: 2004-10-18 22:06:03
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Arqadius wrote:
> [...]
    > skazanego grzywny ? Komornik ? Tylko co dalej, skoro skazany nie ma
    > pracy ani srodkow na splate grzywny ? Sprawa do umorzenia przez

    prawdopodobnie pojdzie siedziec w takm przypadku.