  • 11. Data: 2006-03-10 12:16:50
    Temat: Re: Sposób na hałasujących:)
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > stwierdzała, że facet przegina. Zresztą policję zawiadamiali nawet
    > mieszkańcy sąsiedniego bloku.
    >
    > Facet przy policji stwierdzał, że mandat zapłaci i dalej sobie będzie
    > hałasował i że ma wszystko w d.... Pieniądze na mandaty ma i może płacić.
    > Uciszył się po kilku miesiącach. Z tego, co wiem, to mial o to kilka spraw w
    > sądzie grodzkim i sędzia za każdym razem podwyższał karę, więc po pewnym
    > czasie pękł.
    >
    > To nie była babcia w szurających kapciach i jakby mu zabrali sprzęt od razu,
    > to wszyscy nie męczylibyśmy się przez kilka miesięcy.

    co z tego ze nie byla babcia, tworzac prawo nalezy wszelkie naduzycia
    przewidziec i zrobic wszystko by albo zminimalizowac mozliwosc ich
    popelniania lub calkowicie wyklczucyc, czego niestety PIS nie robi.

    P.

  • 12. Data: 2006-03-10 12:18:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Aicha napisał(a):

    > To znaczy, że mięsa nie lubi? Ot, oryginał.

    chodzi o domowe zwierzatka, psiaki np. Patrz te sk. co sobie urzadzily
    majdanek - komory gaozwe - w schronisku zabijajac setki psow czy ta
    szmata ktora obdzierala psy ze skory i obcinala im glowy, niestety
    pozostana bezkarni. A zasluguja na smierc, na pewno Ci ze schroniska.

    P.

  • 13. Data: 2006-03-11 19:25:44
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > To znaczy, że mięsa nie lubi? Ot, oryginał.

    No co ty, czytaj uważnie: "Ziobro lubi zwierzeta"