  • 21. Data: 2005-06-28 20:34:04
    Temat: [OT]Re: Sporzywanie alkoholu w miejscu publicznym
    Od: maHo <m...@p...net>

    Andrzej Lawa wrote:
    [ciach]
    > PS: w ramach głupoty sejmu jako takiego nowe PDFy na stronie sejmu mają
    > zablokowane kopiowanie tekstu... (a ta w ogóle to życzę Adobe trafienia
    > meteoreytem - za format PDF).

    mówisz o tych z isip.sejm.gov.pl? Pod Kpdf kopiowanie tekstu
    niestraszne. A pdf formatem miodnym jest, i b. wygodnym.

    pozdrav

    maHo

  • 22. Data: 2005-06-28 20:46:58
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    no tak problem jest szeroki, pozostaje kwestia czy moze cie policjant
    "prosic" o pokazanie co masz w tej papierowej torbie, bo z drugiej
    strony moze byc tak ze zachowujesz sie podejzanie cos tam chowasz i
    wtedy uzasadnione jest skontrolowanie cie, a potem sprawa czy policjant
    jest bieglym i potrafi na 100% stwierdzic ze to jest piwo czy inny napoj
    alkocholowy, przeciez moze to byc oranzada o smaku piwa ( tak jak
    mineralka Varo*io roznych smakach) i wszystko sie zapetla, ale mysle ze
    sprawa bedzie przegrana, w stanach to moze przechodzi, gdzie jest swiete
    prawo nietykalnosci, a w polsce to mozna pomazyc o duzych
    odszkodowaniach i takiej wolnosci ;)

  • 23. Data: 2005-06-28 20:48:42
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Harry wrote:
    > gdzie jest swiete
    > prawo nietykalnosci,

    że co jest ?

  • 24. Data: 2005-06-28 20:51:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > Hm, to bardzo elegancki format. I naprawde bardzo przydatny. No chyba,
    > ze chcialbys, zeby te dokumenty byly w .doc...

    Jest HTML. Elegancki, przenośny, uniwersalny, mało zasobożerny
    (zwłaszcza jak obciąć obrazki i nie dołączać rozszerzeń typu java). Po
    co kombinować? Ale nieeee... Musi być 'profesjonalnie' w tym szajsowatym
    PDF...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 25. Data: 2005-06-28 20:52:26
    Od: "M L" <k...@o...pl>

    Nie wiem czy jeszcze są, ale dawniej były cukierki "kukółki" i inne .
    Zawierały jakiś tam procent alkoholu.
    Dobrze że je wycofano.

  • 26. Data: 2005-06-28 20:55:01
    Od: maHo <m...@p...net>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > (zwłaszcza jak obciąć obrazki i nie dołączać rozszerzeń typu java). Po
    > co kombinować? Ale nieeee... Musi być 'profesjonalnie' w tym szajsowatym

    Ale PDF to jest taki jakby wydrukowany dokument, tyle że elektroniczny
    :). Taki troche bardziej skompresowany postscript :). I w stosunku do
    htmla masz o wiele większą gwarancję (graniczącą z pewnością) że jak
    zechcesz druknąć taki .pdf gdzieś indziej niż go stworzyłeś, to ci się
    nie rozjedzie podczas wydruku.

    pozdrav

    maHo

  • 27. Data: 2005-06-28 20:55:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    maHo wrote:

    > mówisz o tych z isip.sejm.gov.pl? Pod Kpdf kopiowanie tekstu
    > niestraszne.

    Chyba masz na myśli xpdf? Bo kpdf to mi tylko podgląd robi...

    Przy czym (póki co) dotyczy to tylko tej jednej konkretnej ustawy (o
    wychowaniu w trzeźwości - tekst jednolity).

    Z innych tekst kopiuję jak chcę - nawet jak Adobe Reader protestuje, że
    "zabezpieczone".

    > A pdf formatem miodnym jest, i b. wygodnym.

    HTML jest pod każdym względem lepszy.

  • 28. Data: 2005-06-28 20:56:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Harry wrote:
    > no tak problem jest szeroki, pozostaje kwestia czy moze cie policjant
    > "prosic" o pokazanie co masz w tej papierowej torbie, bo z drugiej

    Np. "na niuch". Co za problem?

  • 29. Data: 2005-06-28 21:00:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    maHo wrote:

> [...]
    > htmla masz o wiele większą gwarancję (graniczącą z pewnością) że jak
    > zechcesz druknąć taki .pdf gdzieś indziej niż go stworzyłeś, to ci się

    Tylko teoretycznie.

    Zresztą przy poprawnie napisanym HTML też to jest możliwe.

    A za to PDF mocno utrudnia przeformatowanie jeśli ktoś właśnie chce
    przeformatować.

  • 30. Data: 2005-06-28 22:30:06
    Od: "kaowauel" <k...@o...pl>