  • 21. Data: 2010-02-22 12:41:11
    Temat: Re: Sporządzanie umów na osobę, która już nie pracuje
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Herald wrote:

    > Odpowiadasz na którą część mojego postu? O tym ubezpieczycielu, czy o tych
    > pustych drukach umów znalezionych na wysypisku?

    o orange

    > Skąd pewność?
    > Może Orange ma chcice by umowy były zawierane TYLKO PRZEZ AUTORYZWOANYCH
    > przedstawicieli a nie przez osoby które posługują się ich (oficjalnych
    > przedstawicieli) danymi?

    liczy sie tresc umowy i intencja, a nie kto ją zawarł.
    poczytaj KC

  • 22. Data: 2010-02-22 12:43:34
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 12:32:04 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > W takim wypadku trudno będzie uznać, że ORANGE jako osoba prawna miała
    > zamiar zawrzeć tę umowę.

    Odnosisz się do wysypiska czy do klimatu z tym ubezpieczycielem?
    jeżeli do klimatu z ubezpieczycielem to .... właśnie zamykasz drogę do
    zawierania umów poprzez agentów. Bo jaką mam pewność że agent który akurat
    do mnie przyszedł z umową o polisą, pijący kawę, może się okazać że dzisiaj
    parę godzin temu przestał nim być. Ja podpisałem umowę na oryginalnych
    drukach, opłaciłem składkę (1 ratę) temu agentowi. On ją zgarnął do
    kieszeni ... mam ochronę w postaci polisy czy jej nie mam?
    Jak sprawdzić czy dany agent w TEJ chwili jest ich agentem? Czy infolinie
    udzielają takich informacji? Jak udowodnić w razie "wałka" że na infolinii
    uzyskałem potwierdzenie że ten agent jest CZYNNYM ich przedstawicielem i
    posiada uprawnienia i pełnomocnictwa do zawierania umów/polis - choć
    faktycznie parę godzin wcześniej "zwolnił się" :) - ale na infolinii nie
    było jeszcze tego w systemie?
    Czyli najbezpieczniej zawierać umowy w BUDYNKU ubezpieczyciela ....
    hmmm...ale jak to zrobić z np. Allianzem który ma tylko przedstawicieli?
    :)))

    Wiem że to hipotetyczne, ale ... czyż nie realne?

  • 23. Data: 2010-02-22 12:44:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > liczy sie tresc umowy i intencja, a nie kto ją zawarł.
    > poczytaj KC

    ???

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2010-02-22 12:52:59
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 13:44:59 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > ???

    Celowo zostawiam wrotkę :)
    Jak spojrzałem na post witusia, to pomyślałem że coś nie tak mam ze
    wzrokiem. Ale widzę że u Ciebie to samo :)))
    Muszę przyznać że nie rozumiem jego stanowiska.
    Moja i Twoja intencją będzie (w rozumieniu witusia) że zawrzemy umowę o
    treści tak by odpowiadała ona umowie zawartej pomiędzy Orange a ZNTK :))
    Bo wszak istotna jest treść a nie kto ją zawarł :))

  • 25. Data: 2010-02-22 13:02:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Herald pisze:

> [...]
    > treści tak by odpowiadała ona umowie zawartej pomiędzy Orange a ZNTK :))
    > Bo wszak istotna jest treść a nie kto ją zawarł :))

    Tylko musimy ją podpisać w jakimś punkcie orange i najlepiej, aby
    któreś z nas siedziało za biurkiem :)

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2010-02-22 18:27:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Herald wrote:

> [...]
    > treści tak by odpowiadała ona umowie zawartej pomiędzy Orange a ZNTK :))
    > Bo wszak istotna jest treść a nie kto ją zawarł :))

    zgubiles slowo intencja i fakt, ze orange o zawartej umowie jak
    najbardziej wie,