  • 21. Data: 2006-11-05 21:01:39
    Temat: Re: Spółdzielnie Mieszkaniowa
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    > ok
    > punkt b) masz księgę założonę do mieszkania spoldzielczego
    > własnościowego
    >
    > stawiam na b)

    Zaraz, zaraz. Jak jest wspolnota to juz
    nie ma mowy o spoldzielni.
    On pewnie dokonal przeksztalcenia
    spoldzielczego wlasnosciowego prawa do mieszkania
    na wlasnosc odrebna z udzialami w gruncie,
    a potem razem ze wspolmieszkancami (np. klatki schodowej)
    odlaczyli sie od spoldzielni zakladajac wspolnote.

    pzdr., jacek

  • 22. Data: 2006-11-05 22:19:53
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl> wrote in message

> [...]
    > a potem razem ze wspolmieszkancami (np. klatki schodowej)
    > odlaczyli sie od spoldzielni zakladajac wspolnote.

    Ja bardziej stawiam na to, że nie dokonał, tylko myli pojęcia.

  • 23. Data: 2006-11-06 07:03:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie, synku. Wtedy się zwraca uwagę, żeby autor pytania przemyślał je i
    > pisał precyzyjnie. Inaczej w nieskończoność kazdy będzie chlewił jak
    > chce. Np. jak ty.

    synka sobie w domu poszukaj
    a uwage to trzeba jeszcze umiec zwracac, kultury troche tez trzeba miec,
    czego jak widac bardzo ci brakuje

  • 24. Data: 2006-11-06 07:07:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ja bardziej stawiam na to, że nie dokonał, tylko myli pojęcia.

    zastanawiajace jest to, ze ty jotte wnioskujecie, ze on myli pojecia,
    ciekawe na jakiej podstawie?
    czyzby slowo "odrebna" was o tym przekonalo, czy moze to ze napisal ze
    jest wlascicielem?

  • 25. Data: 2006-11-06 07:09:41
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A to o co pytasz i co powinieneś sam znaleźć gdybyś był intelektualnie
    > sprawny nazywa się opłatą za eksploatację części wspólnej

    i to bucu powoduje ze ne potrafisz czlowiekowi normalnie odpowiedziec?

  • 26. Data: 2006-11-06 10:48:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eimmue$jrm$1@opal.futuro.pl szerszen <s...@t...pl>
    pisze:

    > synka sobie w domu poszukaj
    > a uwage to trzeba jeszcze umiec zwracac, kultury troche tez trzeba miec,
    > czego jak widac bardzo ci brakuje
    Nie tobie, synku, uczyć mnie czegokolwiek. Za głupiś.
    Zrobiłem sobie mały przegląd twoich postów. Nie natrafiłem na odwoływanie
    się do konkretnych artykułów, paragrafów czy innych źródeł. Same opowieści i
    dywagacje. Jesteś zatem jako rzeczowy dyskutant na tej grupie
    bezwartościowy.
    Teksty dostajesz takie, na jakie zasługujesz i jakich jesteś wart, a
    ponieważ twoje zdanie na dowolny temat jest mi obojętne - żegnam.

    --
    Jotte

  • 27. Data: 2006-11-06 12:22:33
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message

    > zastanawiajace jest to, ze ty jotte wnioskujecie, ze on myli pojecia,
    > ciekawe na jakiej podstawie?

    to, że napisał, że jest członkiem spółdzielni i napisał to z przekonaniem.
    To powiedz mi jak można być członkiem spółdzielni, jeśli ma współwłasność
    ze spółdzielnią.
    No można, jak się zapomniało, że spółdzielni wypisać. A w spółdzielni same
    sieroty.

    Sądzę, że pomylił księgę wieczystą do mieszkania spółdzielczego z pełną
    własnością.
    Koniec tematu do czasu wyjaśnienia tego.

  • 28. Data: 2006-11-06 12:30:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]
    > współwłasność ze spółdzielnią.
    > No można, jak się zapomniało, że spółdzielni wypisać. A w spółdzielni

    a co widzisz w tym sprzecznego?
    tez jestem czlonkiem spoldzielni, tez posiadam spoldzielcze wlasnosciowe
    prawo do lokalu, tez mam na niego (ten lokal) zalozona ksiege wieczysta,
    gdzie w tym widzisz problem?

    > Sądzę, że pomylił księgę wieczystą do mieszkania spółdzielczego z pełną
    > własnością.

    a gdzie on pisal o pelnej wlasnosci?

  • 29. Data: 2006-11-06 12:52:19
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > a co widzisz w tym sprzecznego?
    > tez jestem czlonkiem spoldzielni, tez posiadam spoldzielcze wlasnosciowe
    > prawo do lokalu, tez mam na niego (ten lokal) zalozona ksiege wieczysta,
    > gdzie w tym widzisz problem?

    Nigdzie.
    Jesteś członikiem spółdzielni z wyboru, bo tak chcesz.
    Ale to się nie nazywa wspólnota mieszkaniowa, tylko spółdzielnia
    mieszkaniowa.
    Dopiero jak od spółdzielni wykupisz grunt, to będziesz współwłasicielem
    nieruchomości i pomiędzy tobą a spółdzielnią powstaje wspólnota
    mieszkaniowa.
    Tylko bycie członkiem spółdzielni nie ma sensu (lub wręcz przestajesz nim
    być) bo nie jesteś właścicielem żadnego prawa do lokalu wchodzącego w skład
    zasobów spółdzielni.

    > a gdzie on pisal o pelnej wlasnosci?

    j.w.
    Pisał o wspólnocie mieszkaniowej i jednocześnie o członkostwie w
    spółdzielni.
    Coś tu nie gra.

  • 30. Data: 2006-11-06 15:21:42
    Od: Maciej Osypiuk <m...@o...pl>

    witek napisał(a):
    > "Maciej Osypiuk" <m...@o...pl> wrote in message
    >

    > Wróć, bo powoli załapałem.
    > a) masz akt własności mieszkania i cześci gruntu i masz własność pełną
    > własność hipoteczną i mówisz o wspólnocie mieszkaniowej pomiędzy tobą a
    > spółdzielnią mieszkaniową
    >
    > czy
    >
    > b) masz księgę założonę do mieszkania własnościowego
    >
    > Stawiam na b).

    chyba B