  • 11. Data: 2006-11-05 19:18:46
    Temat: Re: Spółdzielnie Mieszkaniowa
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eild5o$lcv$1@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > właśnie odpisałem na pierwszy post z prośbą o doprecyzowanie,
    > bo zaraz się okaże, że rozmawiamy o totalnie dwóch różnych rzeczach.
    Być może.
    Przydatne linki:
    http://tutej.pl/cms.php?i=4916
    http://www.prawo.lex.pl/bap/student/Dz.U.2003.119.11
    16.html
    Ustwę o własnosci lokali zlinkowałem poprzednio.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2006-11-05 19:32:10
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
> [...]
    > http://www.prawo.lex.pl/bap/student/Dz.U.2003.119.11
    16.html
    > Ustwę o własnosci lokali zlinkowałem poprzednio.

    ja jego zwrot o wspólnocie mieszkaniowej i "bycia członkiem" zrozumiałem
    jako księgę wieczystą do mieszkania własnościowego pzostającego w zasobach
    spółdzielni. W takim przypadku członkiem (spółdzielni) , można ale nie
    trzeba być i nie zostaje się z nim z automatu.

  • 13. Data: 2006-11-05 19:39:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eile7t$q42$2@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > ja jego zwrot o wspólnocie mieszkaniowej i "bycia członkiem" zrozumiałem
    > jako księgę wieczystą do mieszkania własnościowego pzostającego w
    > zasobach spółdzielni.
    Może masz rację. Ludzie często tak głupio piszą, że dotarcie do sensu
    pytania jest trudniejsze niż odpowiedź na nie.

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2006-11-05 20:11:21
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie tylko ja to czytam.
    > Milcząc głupi ujdzie za mądrego.

    narazie niczym nadzwyczajnym sie tu nie wykazujesz, poza krytyka, wiec moze
    skoro negujesz nazywanie tej oplaty czynszem, to powiesz jak sie to
    konkretnie nazywa :)

    > Google się popsuło, czy nie umiesz użyć?

    google sie nie popsulo i umiem uzyc, czytalem definicje jednego i drugiego i
    nijak to niczego nie wyjasnia, przynajmniej dwie pierwsze definicje ktore
    znalazlem, byc moze jakies prawne definicje wiecej by powiedzialy, wiec moze
    przyblizylbys to skoro juz taki madry jestes, wyjasnilbys czym w sensie
    prawnym rozni sie wspolnota od spoldzielni, bo osobiscie z gory zakladam, ze
    skoro roznica jest powazna, to piszacy wie do czego nalezy i nalezy do
    spoldzielni ktorej jest czlonkiem i w ktorej kupil mieszkanie, a ty cos
    zupelnie niepotrzebnie mieszasz zamiast, odniesc sie do meritum jego
    pytania, no chyba ze mozna byc jednoczesnie czlonkiem spoldzielni i jakiejs
    wspolnoty mieszkaniowej wewnatrz tej spoldzielni, co nie zmienia jednak
    faktu, ze nic nie wnosisz do tematu

  • 15. Data: 2006-11-05 20:15:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > b) masz księgę założonę do mieszkania własnościowego

    jesli juz chcesz byc taki konkretny to punkty a i b sa sobie tozsame i mowia
    o tym samym, a punkt b prawidlowo powinien brzmiec, mniej wiecej tak

    "b) masz księgę założonę do mieszkania spoldzielczego własnościowego"

  • 16. Data: 2006-11-05 20:17:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Może masz rację. Ludzie często tak głupio piszą, że dotarcie do sensu
    > pytania jest trudniejsze niż odpowiedź na nie.

    wtedy jak juz sie chce zabierac glos warto dopytac, zamiast sie
    niepotrzebnie wymadrzac

  • 17. Data: 2006-11-05 20:19:21
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message

> [...]
    > tak
    >
    > "b) masz księgę założonę do mieszkania spoldzielczego własnościowego"

    ok
    punkt b) masz księgę założonę do mieszkania spoldzielczego własnościowego

    stawiam na b)

  • 18. Data: 2006-11-05 20:20:59
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:46d07$454e46c9$57ce90a6$5318@news.chello.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > wtedy jak juz sie chce zabierac glos warto dopytac, zamiast sie
    > niepotrzebnie wymadrzac
    Nie, synku. Wtedy się zwraca uwagę, żeby autor pytania przemyślał je i pisał
    precyzyjnie. Inaczej w nieskończoność kazdy będzie chlewił jak chce. Np. jak
    ty.

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2006-11-05 20:28:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e235e$454e456c$57ce90a6$4908@news.chello.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > narazie niczym nadzwyczajnym sie tu nie wykazujesz, poza krytyka,
    Nie tobie, synku, oceniać.

    > wiec
    > moze skoro negujesz nazywanie tej oplaty czynszem, to powiesz jak sie to
    > konkretnie nazywa :)
    Ty naprawdę jesteś jakiś mądry inaczej. Nie ja neguję, czynsz to czynsz,
    znaczenie słowa nie pozostawia wątpliwości.
    A to o co pytasz i co powinieneś sam znaleźć gdybyś był intelektualnie
    sprawny nazywa się opłatą za eksploatację części wspólnej

> [...]
    > jednoczesnie czlonkiem spoldzielni i jakiejs wspolnoty mieszkaniowej
    > wewnatrz tej spoldzielni, co nie zmienia jednak faktu, ze nic nie
    Pozwól, że cię oleję. Nie gadam bowiem z durniami.

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2006-11-05 20:57:34
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    > narazie niczym nadzwyczajnym sie tu nie wykazujesz, poza krytyka, wiec
    > moze
    > skoro negujesz nazywanie tej oplaty czynszem, to powiesz jak sie to
    > konkretnie nazywa :)

    O ile mi wiadomo, to sie teraz nazywa "oplaty eksloatacyjne".
    Skladaja sie one z:

    rzeczywistych oplat eksploatacyjnych,
    oplat na fundusze (m.in. remontowy)
    niekiedy z zaliczkowych oplat za ogrzewanie i wode,
    OPLATY ZA DOMOFON,
    ewentualnie za zbiorca antene,
    swiatlo w piwnicy etc. etc.

    BTW - wspolnota laski nie robi. Jest jej swietym
    obowiazkiem naprawic niesprawny domofon.

    pozdrawiam, jacek