  • 1. Data: 2003-05-29 07:00:02
    Temat: Spółdzielnia - prawo telekomunikacyjne
    Od: "Adam" <f...@w...pl>

    Witam

    Przepraszam ze to idzie na tą grupę ale potzrebuję też opinii fachowców

    Planuję zrobic sieć w naszym bloku (4 piętra 5 klatek. 8 użytkowników) i
    wczoraj po dwutygodniowym oczekiwaniu otrzymałem upragnione pisemko ze
    spółdzielni mieszkaniowej w sprawie budowy sieci w bloku:

    "W odpowiedzi na Pana pismo z dnia 9.05.2003r. informuję, że Zarząd WSM w
    ###### nie widzi możliwości wydania Panu pozwolenia na budowę sieci
    komputerowej z uwagi na fakt, że nie spełnia Pan warunków określonych w
    przepisach ustawy Prawo Telekomunikacyjne oraz innych ustaw regulujących
    tego typu działalność. Jednocześnie informuję, że wszyscy członkowie
    Spółdzielni mają stworzone dogodne warunki korzystania z sieci intemetowej w
    zasobach Sp-ni."

    Jak widać nie jest to odpowiedź na którą czekałem. IMO ich odpowiedź jest
    zupełnie bez sensu i brakuje tutaj paragrafów i innych profesionalnych
    odniesień do prawa. Mam zamiar sie od tego odwołać, lecz nie będe poisał już
    kolejnego pisma i czekał na podobną odpowiedź dwa tygodnie. Dlatego bardzo
    proszę wszystkich o pomoc.
    Mam tez nastepujące wątpliwości:

    1. Jakich warunków ustawy o prawie Telekomunikacyjnym nie spełniam?
    2. Ja im nic o necie nie wspominałem i dlatego nie potrzebna jest mi ich
    sieć informatyczna. Powiedzmy ze potrzebuję sieci do grania, drukowania :),
    i wymiany plików.

    Jeszcze raz proiszę o pomoc ponieważ bardzo mi na tym zależy, a nie zamieżam
    sie poddawać po jednym takim zmywającym pisemku.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2003-05-29 12:50:01
    Temat: Re: Spółdzielnia - prawo telekomunikacyjne
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "Adam" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zamieżam
    > sie poddawać po jednym takim zmywającym pisemku.

    z treści twojego postu widać, że nie masz pojęcia o prawie regulującym tego
    typu
    zamierzenia,
    a więc proponuję pogooglac i nawiązac kontakt z osobami prowadzącymi
    sieci amatorskie i półprofesjonalne a wtedy nabędziesz nieco wiedzy na ten
    temat.
    Co do prawa telekom. to po prostu potrzebna jest koncesja na
    rozpowszechnianie
    sygnału ot i wszystko.
    pzdr,
    JarekM

  • 3. Data: 2003-06-04 07:38:12
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Zgłoszenie działalności telekomunikacyjnej, do załatwienia w URTiP za
    bodajże 11 PLN.

    --
    Olgierd
    +48 502 DEFUNK

  • 4. Data: 2003-06-05 13:46:58
    Od: "Adam" <f...@w...pl>

> [...]

    komputerowej z uwagi na fakt, że nie spełnia Pan warunków określonych w
    przepisach ustawy Prawo Telekomunikacyjne" -

    - ale czy zgłoszenie działalności telekumunikacyjnej do URTiP wystarczy. Nie
    mogę nigdzie znaleźć przepisów dotyczącej osoby prywatnej.