  • Data: 2008-06-25 17:48:04
    Temat: Spółdzielnia mieszkaniowa - dostęp do parkingu na podwórku
    Od: Rafał Zawierta <n...@z...info> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Pojawił się przede mną pewien problem. Spółdzielnia mieszkaniowa ma
    wewnątrz bloków całkiem pokaźny parking. Niestety, korzysta z niego kto
    chce (w tym pracownicy pobliskich firm) i w końcu postanowiono założyć
    bramki na pilota. Wszystko fajnie, gdyby nie zasady wydawania pilotów:
    1) Na każde 40mkw mieszkania przysługuje jeden pilot
    2) Pilot będzie wydany tylko osobie, która jest zameldowana w mieszkaniu
    i posiada samochód zarejestrowany na ten sam adres

    No i teraz pojawia się problem - choćby taki, że mam auto służbowe. Albo
    takie, że auto jest pożyczone od Wujka na wieczne nieoddanie, ale z
    powodu jego widzimisię dalej zarejestrowane na niego. Czy spółdzielnia
    ma prawo odmówić mi wydania pilota do parkingu, który przecież jest
    własnością spółdzielni, więc i moją?

    Można to jakość próbować ugryźć, czy praktycznie nie ma szans?

    R.