  • 1. Data: 2011-04-03 17:07:40
    Temat: Spis powszechny-ile osób musi się "spisać"?
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Czy odbycie rozmowy z ankieterem/wypełnienie ankiety przez internet jest
    obowiązkowe dla wszystkich pełnoletnich członków rodziny zamieszkujących pod
    danym adresem, czy może wystarczą dane tylko jednego z nich?

  • 2. Data: 2011-04-03 17:08:45
    Temat: Re: Spis powszechny-ile osób musi się "spisać"?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/3/2011 12:07 PM, Piotrek wrote:
    > Czy odbycie rozmowy z ankieterem/wypełnienie ankiety przez internet jest
    > obowiązkowe dla wszystkich pełnoletnich członków rodziny zamieszkujących pod
    > danym adresem, czy może wystarczą dane tylko jednego z nich?

    wszyscy przebywajacy na dzien 31 marca 24.00

  • 3. Data: 2011-04-03 17:22:54
    Od: Dżejm <n...@n...email.here.org>

    > wszyscy przebywajacy na dzien 31 marca 24.00

    A jak zameldowanych jest 4 członków rodziny, ale jeden jest za granicą (od
    lat), a drugi mieszka w innym mieszkaniu (od lat) ? To w tym pierwszym
    mieszkaniu powinno się wpisać tylko 2 osoby czy może jeszcze inaczej.

    PS. Tylko proszę bez dysusji o meldunku :). Pytanie jest o spis.

    pozdro

  • 4. Data: 2011-04-03 18:43:37
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2011-04-03 19:07, Piotrek pisze:
    > Czy odbycie rozmowy z ankieterem/wypełnienie ankiety przez internet jest
    > obowiązkowe dla wszystkich pełnoletnich członków rodziny zamieszkujących pod
    > danym adresem, czy może wystarczą dane tylko jednego z nich?

    Cytat z instrukcji

    "Aby dokonać samospisu w ramach badania reprezentacyjnego należy
    wypełnić formularz dotyczący mieszkania oraz formularze indywidualne
    dotyczące osób zamieszkałych lub przebywających czasowo w tym
    mieszkaniu. Dodatkowo w mieszkaniach objętych badaniem reprezentacyjnym
    należy podać informacje o gospodarstwach domowych oraz rodzinach."

    "Informacje powinny być podane wg stanu na dzień 31 marca 2011 r. -
    przez jedną spośród pełnoletnich osób zameldowanych lub przebywających
    czasowo w tym mieszkaniu(powinna to być osoba, która dysponuje możliwie
    pełnymi informacjami o mieszkaniu oraz jego mieszkańcach)."

    Darek

  • 5. Data: 2011-04-03 18:50:14
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

    begin o nicku Dżejm napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

> [...]
    > mieszkaniu powinno się wpisać tylko 2 osoby czy może jeszcze inaczej.
    >
    > PS. Tylko proszę bez dysusji o meldunku :). Pytanie jest o spis.
    Wydaje mi się, że osoba, która w tym mieszkaniu nie przebywa powinna wybrać
    odpowiednią opcję. Jest tam pytanie o miejsce pobytu w dniu 31.03.2011. To
    może być ogólnie inny kraj, albo inne miasto i inny adres.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 6. Data: 2011-04-03 18:54:18
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2011-04-03 20:43, Darek pisze:

> [...]
    > czasowo w tym mieszkaniu(powinna to być osoba, która dysponuje możliwie
    > pełnymi informacjami o mieszkaniu oraz jego mieszkańcach)."

    Powyższe dotyczyło badania reprezentacyjnego a w pełnym jest tak

    "W badaniu pełnym każda z osób, która zalogowała się do aplikacji
    dokonuje samospisu indywidualnie i nie ma możliwości wypełnienia
    formularza za inne osoby, które osiągnęły wiek uprawniający do samospisu."

    Darek

  • 7. Data: 2011-04-03 18:55:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/3/2011 12:22 PM, Dżejm wrote:

> [...]
    > inaczej.
    >
    > PS. Tylko proszę bez dysusji o meldunku :). Pytanie jest o spis.

    czego nie rozumiesz w słowie "przebywający"?

  • 8. Data: 2011-04-03 19:29:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-03 20:55, witek pisze:

    > czego nie rozumiesz w słowie "przebywający"?

    A jak ktoś w tym czasie był na imprezie, to gdzie ma się spisać?

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2011-04-03 20:47:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/3/2011 2:29 PM, Liwiusz wrote:

    > A jak ktoś w tym czasie był na imprezie, to gdzie ma się spisać?

    naprawde masz kłopot ze zrozumieniem o co chodzi, czy w polsce poziom
    inteligencji rzeczywiscie tak nisko spadł?

  • 10. Data: 2011-04-03 20:53:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-03 22:47, witek pisze:

    > naprawde masz kłopot ze zrozumieniem o co chodzi, czy w polsce poziom
    > inteligencji rzeczywiscie tak nisko spadł?

    Spadł. Wytłumacz.

    --
    Liwiusz