    From: "competer" <p...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Śmieszne prawo
    Date: Thu, 2 Sep 2004 20:29:12 +0200

    Witam Serdecznie!
    Mam taki problem!
    Moja mama odziedziczyła po zmarłej siostrze lokal który jest już opłacony do
    US. Do tego lokalu maja prawo jeszcze pasierbowie ciotki! Postaram się tego
    nie pokrecic.
    moja mama ma 5/8 i jest jeszcze 3 osoby ktore maja reszte w tym ja bo jeden
    ze wspolspadkobiercow zrzekl sie na mnie swojej czesci poniewaz mieszka w
    USA i mu sie po to nie oplaca fatygowac! Problem w tym ze nie moze mama tego
    sprzedac bo dokument zrzeczenia sie jest potwierdzony tylko przez lokalnego
    notariusza w stanach a notariusze w Polsce rzadaja potwierdzenia przez
    konsulat! Ta osoba sie zrzekla i nie chce juz miec z polskim prawem nic
    wspolnego bo jest z pochodzenia polakiem i wie jaka jest u nas biurokracja!
    smiesznosc tego polega na tym ze US nie potrzebowal potwierdzenia zeby
    uwzglednic dokument do rozliczen podatkowych!
    Co robic w takiej sytuacji
    Pozdrawiam
    competer