  • 41. Data: 2007-12-17 10:29:08
    Temat: Re: Śluby kościelne po 46 roku -nielegalne ;)
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 17 grudzień 2007 11:21
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fk5ijh$6cd$1@inews.gazeta.pl>):

    > No to proponuję zwrócić się z tym do swojego posła ;-)

    Mój się nie dostał, choć jest teraz ministrem :D

    > Łatwiej będzie oddzielić marzenia od rzeczywistości ;-)

    Ale bez marzeń nie byłoby rozwoju.
    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 42. Data: 2007-12-17 10:49:45
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 17 Dec 2007 11:29:08 +0100, Tristan napisał(a):

    > Mój się nie dostał, choć jest teraz ministrem :D

    No to widzisz, jak ważny minister to może coś poradzi? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 43. Data: 2007-12-17 11:50:02
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 16 Gru, 15:19, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > A jak chcę?

    A jak chcesz, kto zawierasz. W czym problem?

  • 44. Data: 2007-12-17 12:14:23
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Tristan <n...@s...pl> naskrobał/a w

    > Oczywiście nieco żartobliwie to użyłem pisząc w liczbie pojedyncznej
    > i dużą literą, ale chyba wiadomo o co chodzi.

    Bigamia, miszczu, bigamia.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 45. Data: 2007-12-17 12:30:44
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 17 grudzień 2007 12:50
    (autor KRZYZAK
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <3...@w...go
    oglegroups.com>):

    > A jak chcesz, kto zawierasz. W czym problem?

    W tym, że się nie da?

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 46. Data: 2007-12-17 12:31:33
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 17 grudzień 2007 13:14
    (autor Goomich
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <X...@1...0.0.1>):

    > Bigamia, miszczu, bigamia.

    Tak, jest takie słowo w SJP. Gorzej z miszczem....
    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 47. Data: 2007-12-17 12:42:19
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 17 Dec 2007 13:30:44 +0100, Tristan napisał(a):

    > W tym, że się nie da?

    Wielu rzeczy się nie da.

  • 48. Data: 2007-12-17 12:52:19
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 17 grudzień 2007 13:42
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fk5qrb$ao5$1@inews.gazeta.pl>):

    > Wielu rzeczy się nie da.

    Powiedział Olgierd jaskiniowiec do Tristana jaskiniowca marzącego o kole...
    I do dzisiaj noszą kamienie na plecach.
    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 49. Data: 2007-12-17 13:20:24
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 17 Dec 2007 13:52:19 +0100, Tristan napisał(a):

    > Powiedział Olgierd jaskiniowiec do Tristana jaskiniowca marzącego o
    > kole... I do dzisiaj noszą kamienie na plecach.

    Czasem łatwiej zrobić postęp techniczny niż zmienić istotę stosunku
    prawnego, który de facto wynika z tradycji.
    To nie podatek, że ot tak sobie, klepniesz podwyżkę albo obniżkę.

  • 50. Data: 2007-12-17 13:43:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tristan pisze:

    > No jak zawrę 2 małżeństwa? Bo taki jest cel, prawda? Więc mam dwie żony
    > religijnie....

    Przecież sugerowałem zawarcie z żonami spółek, a nie małżeństwa.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"