  • 1. Data: 2003-01-13 11:09:52
    Temat: Sklep internetowy
    Od: "jasio" <m...@w...pl>

    Witam!
    Mam pytanie - czy orientujecie się może jakie przepisy określają zasady
    zakładania i funkcjonowania sklepów internetowych?
    dziękuję za wszelkie informacje
    pozdrawiam
    pa
    jasio

  • 2. Data: 2003-01-13 11:16:36
    Temat: Re: Sklep internetowy
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Mam pytanie - czy orientujecie się może jakie przepisy określają zasady
    : zakładania i funkcjonowania sklepów internetowych?
    : dziękuję za wszelkie informacje

    1) prawo działalności gospodarczej
    2) ewentualnie kodeks spółek handlowych
    3) kodeks cywilny
    4) ustawa o ochronie praw konsumentów
    5) ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych albo prawnych
    6) ustawa o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym

    itd itd.
    to te najważniejsze :)

  • 3. Data: 2003-01-13 11:16:56
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "jasio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie - czy orientujecie się może jakie przepisy określają zasady
    > zakładania i funkcjonowania sklepów internetowych?
    > dziękuję za wszelkie informacje

    nie ma takich przepisow,
    sklep to sklep, sprzedawac mozesz przez internet, telefon, fax,
    tradycyjnie -> zawsze obowiazuje umowa kupna-sprzedazy.
    gwarancja jest ta sama, wszystko jest identyczne.

  • 4. Data: 2003-01-13 16:52:35
    Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > gwarancja jest ta sama, wszystko jest identyczne.
    >
    > ale przy sprzedazy w sieci (ogolnie wysylkowej obowiazuje prawo do zwrotu
    towaru w ciagu 10 dni od nabycia
    WT