    From: picom <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sklep internetowy
    Date: Tue, 20 Jun 2006 11:43:31 +0200

    Witam,

    Ostatniego czasu chciałem założyć sklep internetowy, wzasadzie mam już
    gotowe wszytsko skrypty, hosting itp. Ale jak to w sklepie internetowym
    będe musiał przechowywac dane osobowe kupujących, i tutaj moje pytanie
    czy musze spełniać jakieś specjalne wymagania zeby takie dane
    przechowywać, czy może hosting musi posiadać jakieś certyfikaty
    bezpieczeństwa. Może jest jakaś publikacja na ten temat.

    Pozdrawiam

    picom