  • Data: 2003-02-21 11:43:34
    Temat: Skladki na ZUS.
    Od: Dawid Szymański <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    czy istnieje możliowść uzyskania z ZUSu informacji o aktualnym
    stanie "konta", na które powinny wpływać składki od mojego
    pracodowacy?

    Jeśli tak, to jak to załatwić? Jakieś druki?
    Czy obojętne do którego ZUSu się udam/napiszę? Czy muszę do ZUSu,
    z miejsca mojego zameldowania, czy siedziby firmy?

    Teoretycznie to moje pieniądze, więc chyba jest taka możliwość? :)

    --
    Dawid Szymański aka SQ6EMM
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity,