eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSkasowali nam lot powrotnySkasowali nam lot powrotny
  • Data: 2018-07-08 21:37:06
    Temat: Skasowali nam lot powrotny
    Od: universis <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Piszę w sprawie kasacji przez linie lotnicze mojego biletu powrotnego.

    Na początek trochę chronologii. Kwiecień b.r. kupuję dwa bilety dla
    dwóch osób : Londyn Stansted - Istambul- Londyn Stansted - wylot dnia 06 czerwca br.
    - powrót : 13 czerwca br. Na początku podróży się nam nie powiodło, ponieważ w
    wyniku złego działania nawigacji w samochodzie - spóźniliśmy się na samolot. Byliśmy
    jednak zdeterminowani polecieć i jeszcze tego samego dnia kupiliśmy bilety na dzień
    następny.
    Następne dni to zwiedzanie Istambułu. Dwa dni przed powrotem zabieramy się za wydruk
    kart pokładowych na powrót - bilety wykupione w kwietniu. Ze zdumieniem stwierdzamy
    że bilety na powrót mimo tego że były od razu zapłacone w kwietniu - zostały
    skancelowane przez linie lotnicze ( Atlas Global ). Chwilę po tym wyruszamy na
    lotnisko w Istambule żeby to wyjaśnić. Tam dowiadujemy się że jeśli bilety były
    zakupione jako "jeden moduł płatniczy" - to przewoźnik w/g swojego regulaminu ma
    prawo skasować nam ten drugi lot - w tym
    wypadku lot powrotny. Po dłuższej przetardżce kupujemy dwa bilety na ten sam samolot,
    dzień i godzinę - jednym słowem zmuszeni zostaliśmy do zdublowania swoich biletów
    powrotnych.

    Moje pytanie NIE JEST w rodzaju czy przewoźnik miał rację postępując w/g swojego
    regulaminu.
    Ja chcę zapytać czy w/g międzynarodowego kodeksu handlowego - przewoźnik miał prawo
    wprowadzić taki zapis w swoim regulaminie. Według mnie to jest ewidentne działanie na
    szkodę klienta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1