eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSkasowali nam lot powrotnyRe: Skasowali nam lot powrotny
  • Data: 2018-07-19 12:12:47
    Temat: Re: Skasowali nam lot powrotny
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2018-07-19 o 09:12, m pisze:

    >>> No nie do końca. Bo na promocyjnym miejscu może być strata, ale przy
    >>> koazji ma być albo przyciągnięcie klienta do marki, albo wciśnięcie mu
    >>> przy okazji jakiegoś produktu na którym się zarobi, albo coś jeszcze
    >>> innego.
    >>
    >> A jakiś praktyczny przykład? Bo nie przekonuje mnie, że konkurencja robi
    >> na złość i płaci za usługi z których potem nie korzysta;)
    >
    > Praktyczny przykład - masz sklep, nowy na osiedlu, przy wartości cukru
    > powiedzmy 5zł, robisz promocję - cukier po 50gr. Liczysz na to że w ten
    > sposób przyciągniesz do sklepu ludzi. Masz na to budżet 500zł, kupiłeś
    > za 500zł 100kg cukru które sprzedasz za 50zł, za 50zł nadrukowałeś
    > ulotek. Liczysz na to że klienci którzy skuszą się tańszym cukrem,
    > jednocześnie kupią teraz i w przyszłości więcej innego towaru i
    > inwestycja 500zł się opłaci.

    Nie ma takich promocji, są takie że zamiast 5 zł wycenią na 4,50.

    > Przychodzi jednak konkurencja i kupuje 100kg na pniu. Jesteś stratny
    > 500zł a spodziewanego efektu promocyjnego nie masz. To tak jakbyś wydał
    > kasę na banner reklamowy a ktoś by Ci go zasłonił plandeką.

    Wynajmij ciężarówkę i pojedź wykupić ten cukier w promocji.
    Dowiesz się że sprzedają po kilogramie. :-)


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1