    From: "Zi3lu" <z...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Skarga na dzialnosc prokuratora
    Date: Sat, 30 Sep 2006 11:47:06 +0200

    Witam serdecznie.
    Zglosil sie domnie ostatnio znajomy z prosba o pomoc.Otoz jakis rok temu
    prokurator przedstawil jego zonie zarzuty o dzialanosci w zorganizowanej
    grupoie przestepczej o charakterze zbrojnym,prokurator wystapilo areszt a
    sad zastosowal go na 3 miesiace.Po 3 miesiacach wypuscili ta kobiete,ale co
    sie okazalo dzialanosc tego prokuratora sie czesto powtarza,dziala jak w
    czasach stalinowskich"dajcie mi czlowieka a znajde na niego paragraf".Jak
    sie okazalo w ten sam sposob zostalo aresztowanych wiele osob,ktore w
    wiekszosci przypadkow nie mialy nic wspolnego z przestepstwami zawartymi w
    postanowieniu o przedstawieniu zarzutow.Teraz te sooby chca zlozyc skarge na
    prokuratora do jakis organizacji,organow miedzynarodowych.W kraju pisali do
    Ministerstwa Sprawiedliwosci,do P)rokuratury Krajowej,Fundacji roznego
    typu.Przyszla kolej na organizacje zagraniczne.Czy ktos moglby mi
    podpowiedziec co w takiej sytuacji mozna jeszcze zrobic?Bede wdzieczny za
    pomoc.Ewentualnie gdyby kogos zainsteresowala ta historia(jest bardzo dluga
    i duzo watkow) to mozemy pogadac na priv zeby grupy nie zasmiecac.