-
1. Data: 2007-06-11 14:16:28
Temat: Serwis gwarancyjny
Od: "Wojtek" <a...@p...fm>
Jakieś pół roku temu kupiłem na Allegro odtwarzacz mp3. Popsuł się więc
wysłałem go do serwisu na wskazany przez sprzedawcę adres. Kontaktowałem się
następnie z serwisem aby potwierdzić przyjęcie sprzętu do naprawy.
Otrzymałem informację, że nie da rady go naprawić i musi być wysłany do
producenta za granicę, co wydłuży czas naprawy do 1 miesiąca.
7 czerwca minął miesiąc. W piątek 8 czerwca i dziś 11 czerwca próbowałem
skontaktować się z serwisem i z firmą, niestety bezskutecznie. Nie za bardzo
wiem co mam zrobić w takiej sytuacji? Ma ktoś jakieś pomysły?
Z góry dziękuję.
-
2. Data: 2007-06-12 06:18:03
Temat: Re: Serwis gwarancyjny
Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
Patrze, patrze a tu Wojtek porozsypywal nastepujace haczki:
> Jakieś pół roku temu kupiłem na Allegro odtwarzacz mp3. Popsuł się więc
> wysłałem go do serwisu na wskazany przez sprzedawcę adres. (...)
> W piątek 8 czerwca i dziś 11 czerwca próbowałem
> skontaktować się z serwisem i z firmą, niestety bezskutecznie. Nie za bardzo
> wiem co mam zrobić w takiej sytuacji? Ma ktoś jakieś pomysły?
>
Probowac zadzwonic jeszcze raz? Pojechac osobiscie (jesli to blisko)
albo wyslac polecony z zapytaniem?
Nie wiem jakiej odpowiedzi oczekujesz. Jesli chodzi o czas naprawy -
obowiazuje Cie _tylko i wylacznie_ to co jest zapisane w karcie
gwarancyjnej (jako ze reklamujesz na podstawie gwarancji).
--
badzio