  • 11. Data: 2007-12-07 17:04:41
    Temat: Re: Ściga mnie policja... I co teraz? - EPILOG
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Przypomnę - straż miejska zrobiła mi zdjęcie, a raczej zdjęcie mojego
    > samochodu po tym jak wyprzedziłem ich radiowóz na pasach (kontekst
    > zdarzenia opisany w poście sprzed roku).

    Kiedys po prostu kogos zabijesz ...

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 12. Data: 2007-12-07 17:15:32
    Od: "K. M" <d...@o...pl>

    Elvgreen pisze:
> [...]
    > Sąd nawet nie był w stanie określić czy to mój samochód. Ja zresztą
    > też powiedziałem, że jest podobny ale pewności nie mam.
    >
    > Swoją drogą to kilka osób w tej całej sprawie powinna zostać ukarana -
    > strażnicy za to, że tracą czas na sprawę z góry przegraną skoro nie
    > byli w stanie zabezpieczyć odpowiednich dowodów oraz ktoś kto zgodził
    > się na przyjęcie do rozpatrywania sprawy, której nie można wygrać.
    > Koszty postępowania dla Państwa były prawdopodobnie kosmiczne.
    >
    > Pozdrawiam i apeluję o niezabieranie głosu na tematy o których nie ma

    sam sie przyznajesz ze wyprzedzales ich na pasach wiec wina lezy tylko i
    wylacznie po twojej stronie, a za skladanie falszywych zeznan powinni
    cie zamknac

  • 13. Data: 2007-12-07 17:21:42
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "K. M" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > sam sie przyznajesz ze wyprzedzales ich na pasach wiec wina lezy tylko i
    > wylacznie po twojej stronie, a za skladanie falszywych zeznan powinni cie
    > zamknac

    a ja zapytam, czy zdajesz sobie człowieku sprawę z tego, że to jest grupa
    "prawo", jeśli ktoś nie wie o tym, że oskarżony ma prawo skorzystać ze
    swojego prawa do obrony i ma prawo wręcz kłamać to nie powinien aż takich
    bzdur pisać.. Kwestia moralna to sprawa oddzielna, raczej na jakąś inną
    grupę, każdy może sobie sam rozważyć.

    pisać, że za składanie fałszywych zeznań, powinni go zamknąć, może chyba
    tylko zupełny ignorant.

    pzdr,
    dkzzzzzzzz

  • 14. Data: 2007-12-07 17:25:48
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

> [...]
    > Część z was pamięta pewnie post sprzed roku "Ściga mnie policja..."
    > Wielu osób wypowiadało się w autorytarnym tonie nie mając pojęcia w

    Nie pamiętam, ale jak widzisz najłatwiej tu właśnie o moralne porady
    ignorantów prawnych.

    pzdr,
    dkzzzzzzz.

  • 15. Data: 2007-12-07 17:27:31
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Nieustraszony Lowca Trolli" <l...@o...eu>
    napisał w wiadomości news:fjbq8o$po8$1@news.onet.pl...

    > I dlatego potrzebna była reforma, którom przerwano.

    Chodzi ci o reformę ortografii?:)

    HaNkA

  • 16. Data: 2007-12-07 17:43:57
    Od: "Nieustraszony Lowca Trolli" <l...@o...eu>

    > Chodzi ci o reformę ortografii?:)
    >
    > HaNkA

    Tak. Zwłaszcza o szacunek do nas niedowidzących. Piszę z syntezatora, więc
    czasami zdarzają się literówki. Zwroku Ci gratuluje i zdrowia życzę

  • 17. Data: 2007-12-07 17:59:37
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:fjc0ov$d4g$1@news.onet.pl...

    > Tak. Zwłaszcza o szacunek do nas niedowidzących. Piszę z syntezatora, więc
    > czasami zdarzają się literówki. Zwroku Ci gratuluje i zdrowia życzę

    tiaa, więc z szacunku do widzących sprawdzaj co napisałeś.

    pzdr,
    dkzzzzzzz.

  • 18. Data: 2007-12-07 22:03:37
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 07 Dec 2007 06:16:35 -0800, Elvgreen napisał(a):

    > Pozdrawiam i apeluję o niezabieranie głosu na tematy o których nie ma
    > się pojęcia.

    No to na choinkę założyłeś ten temat?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 19. Data: 2007-12-07 22:15:53
    Od: "matusm" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Elvgreen" <E...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Sprawa dosyc powszechnie znana ,jak niewyrazne zdjecia z fotoradarow i
    trudnosc w udowodnieniu kto faktycznie prowadzil sfotografowany samochod w
    dniu x o godz y
    W tym przypadku zakladam ze byly zeznania straznikow wiec pozostala kwestia
    kto prowadzil pojazd ?Ma byc modyfikacja prawa i bezwzglednie bedzie placil
    wlasiciel auta nawet jak go uzyczy zonie.Tym razem Szanownemu sie udalo
    uniknac kary za ewidentnie popelnone wykroczenie ale musze troche posuc
    samozadowolenie bo cale postepowanie nie poszlo jednak do kosza ale zostalo
    wprowadzone do rejestru i w przypadku kolejnego piratowania na drodze
    ,bedzie okolicznoscia swiadczaca na niekorzysc pozwanego.Malo tego trafiaja
    sie Policjanci z zamilowania ktorych nie rajcuje nalozenie mandatu kierowcy
    "Syrenki " za zle parkowanie wiec Szanowny moze byc pewny ze trafi na
    wlasciwego,,,,oby tylko wczesniej nikt postronny nie ucierpial od idioty na
    drodze

    --
    Pozdrowienia
    matusm

  • 20. Data: 2007-12-07 22:33:03
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Część z was pamięta pewnie post sprzed roku "Ściga mnie policja..."

    Nie pamietam, ale czy pracujesz w SKODA AUTO POLSKA S.A w Poznaniu?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com