  • 31. Data: 2007-12-08 15:05:20
    Temat: Re: Ściga mnie policja... I co teraz? - EPILOG
    Od: "Elvgreen" <E...@g...pl>

    > kto prowadzil pojazd ?Ma byc modyfikacja prawa i bezwzglednie bedzie
    placil
    > wlasiciel auta nawet jak go uzyczy zonie.

    Ma być? To zobaczymy czy będzie, a poza tym nie ma to nic do rzeczy. Bo
    prawo nie działa wstecz i to chyba powinnaś wiedzieć

  • 32. Data: 2007-12-08 15:14:38
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Pewnie gdybym zapłacił to twoja ocena byłaby inna :)

    Fakt zapłaty mandatu/grzywny nijak sie ma do stylu jazdy i zawartosci
    mózgowia :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 33. Data: 2007-12-08 15:21:23
    Od: "Elvgreen" <E...@g...pl>

    Użytkownik "KsZZysiek" <kszysiek@____tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Fakt zapłaty mandatu/grzywny nijak sie ma do stylu jazdy i zawartosci
    > mózgowia :)

    Więc się przenieś na grupę *.psychologia i pisz o mózgowiu a nie wypowiadaj
    się na grupie prawo o czymś o czym nie masz bladego pojęcia.

  • 34. Data: 2007-12-08 15:28:15
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Elvgreen" <E...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie chciałem to napisać. Wyręczyłeś mnie. Szkoda odcisków na
    > palcach
    > dla ignorantów co to poznali dobrodziejstwa internetu.
    >
    > Zresztą większość w tym wątku nie pisze o prawie tylko prawi morały.

    niestety, grafomania się upowszechnia;)

    pzdr,
    dkzzzzzz.

  • 35. Data: 2007-12-08 18:30:13
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Elvgreen napisał(a):

    > 3. Sprawa na zasadach ogólnych trwała kilka miesięcy (4 wizyty w
    > sądzie) i skończyła się uniewinnieniem bo jak stwierdziła sędzia - nie
    > było żadnych dowodów, na podstawie których można było mnie skazać jako
    > kierującego pojazdem uwiecznionym na zdjęciu. A świadkowie w postaci
    > strażników (którzy nie potrafili nawet powiedzieć czy prowadził
    > mężczyzna czy kobieta) to wielka lipa.

    hehe, czyli nikt nie wpadl na to, zeby archiwum grupy wydrukowac bo
    przeciez przed nami sam sie przyznales ;) Co za tym idzie nasz osad byl
    latwiejszy ;P

    j.

  • 36. Data: 2007-12-09 13:50:29
    Od: "LemonR" <l...@g...pl>

    > Użytkownik "LemonR" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Hm... Młody może i jestem, choć to względna, ale na tyle dojrzały, żeby
    > rozróżnić sarkazm od poważnego komentarza.

    Być może, tylko kogo to obchodzi?
    LemonR

  • 37. Data: 2007-12-25 17:41:57
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Elvgreen" <E...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >Przypomnę - straż miejska zrobiła mi zdjęcie, a raczej zdjęcie mojego
    >samochodu po tym jak wyprzedziłem ich radiowóz na pasach (kontekst
    >zdarzenia opisany w poście sprzed roku).

    Głupota jak widać jest w naszym kraju bezkarna....
    a łamaniem przepisów i chwaleniem się że Cie nie ukarali nikomu nie
    zaimponujesz...

    Prawo i Sprawiedliwość widać nie chodzą w parze...

    Feromon