  • 271. Data: 2005-08-18 12:57:44
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > moze z www na pocztaku:
    >
    > http://www.mp3000.net/

    Taki sam burdel.

    > po lewej stronie masz napisane,

    Po lewej stronie to u mnie leży słownik techniczny.

    > dokldanie stad skad masz prawo podejrzewac ze np samochod ktory zakupujesz
    > jest dziwnie tani..

    Ale 0zł za MP3 to może być całkiem normalna cena.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 272. Data: 2005-08-18 13:01:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

    > No i kupilem kiedys pieknie przygotowana plyte cd z nadrukiem na plycie,
    > itp. Juz nie wiem jak, ale doszedlem,z e to pirat... po prostu potem sie
    > okazalo, ze na plycie jest co innego niz na oryginalnym tloczneiu
    > sprzedawanym w merlinie...

    Dokładnie - kiedyś miałem (nie) przyjemnosć obejrzeć Włoską Robotę.
    Płytka wyglądała na oryginał.

    Film chałowy, a rozrywki mi dostarczył tylko dzięki temu, że (jak się
    okazało) była to jakaś lewa kopia z ruskiej (czy jakiejś innej) tłoczni
    - mianowicie napisy były w takim pseudo-polskim języku i tak niezgodne z
    oryginałem, że przez większość filmu tarzałem się ze śmiechu.

    Ale dopóki nie porównałem napisów na egzemplarzu w wypożyczalni
    (uprzejmie puścili mi kawałek), to byłem przekonany, że to oryginał.

  • 273. Data: 2005-08-18 13:02:06
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A bez ściągnięcia jak się zorientujesz, że zawartość inna od deklarowanej?
    > Metodą szklanej kuli?

    bo widzisz na ekranie podglad, nie znam serwisu w ktorym bys nie widzial
    zdjec ktore chcesz sciaganc :-)
    To samo z mp3, widzisz nazwe piosenki.

    p.

  • 274. Data: 2005-08-18 13:04:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > masz racje i to nie zwolni przed odpowidzialnoscia karna jezlei sciagniesz
    > zdjecia pedofilksie oznaczone
    > napisame 16 latki

    A założymy się?

  • 275. Data: 2005-08-18 13:05:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > absolutnie nic to nie zmienia, powszechnie wiadomo ze wiekszosc muzyki jest
    > sciagana kazaa nielegalnie

    Weź napisz to po polsku... Co to znaczy, że coś jest "kazaa nielegalne"?

  • 276. Data: 2005-08-18 13:13:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > bo widzisz na ekranie podglad, nie znam serwisu w ktorym bys nie widzial
    > zdjec ktore chcesz sciaganc :-)

    Ty w ogóle mało co znasz. Jak na stronie nie była osobno zrobiona
    miniaturka (bo np. komuś się nie chciało), to podglądu nie będze. A
    nawet jeśli jest, to na miniaturce wiele nie widać.

    Pomijam już taki detal, że w przypadku p2p jest to technicznie niewykonalne.

    > To samo z mp3, widzisz nazwe piosenki.

    Tutaj też widzę tylko nazwę pliku.

  • 277. Data: 2005-08-18 13:16:08
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A bez ściągnięcia jak się zorientujesz, że zawartość inna od
    > deklarowanej? Metodą szklanej kuli?

    Przem pewnei mysli, ze jak widzi zdjecie w oknie przegladarki, to ono
    jeszcze nie jest tak sciagniete, jak powinno, dopieroi zapisz jako to
    sciagniete jest ;)

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r

  • 278. Data: 2005-08-18 13:17:33
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > nie ma zadnego, jezlei Ty nie sciagasz to powiedzmy ze Jas KOwalski sciaga,
    > i teraz powiedz czy jas kowalski powienien poniesc odpowiedzialnosc z ato?

    Za co? Ze sciagnal cos publicznie dostepnego? To tak jakby karac
    przechodniow za to, ze sia patrza na plakaty z gola dupa porozklejane po
    miescie ;)

    > nie, nadal podtrzymuje ze ie jazysz, przerczytaj chocby regulamin serwisu na
    > ktory sie tak upierdliwie
    > powolujesz:
    >
    > Regulamin Serwisu "MP3"

    Oj, sie gdzies powolywalem na ten regulamin? Moze jakies msgid?
    ;)

  • 279. Data: 2005-08-18 13:18:25
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > musi wykazac ze osoba znajdujaca sie na zdjeciu jest nieletnia w swietle kk
    > czyli ma ponizej 15 lat,

    No i? Ukarac wszystkich co je ogladneli? :> a udostepniajacego puscic
    luzem ;)

    > zdjecia erotycznie zwykle w jednym celu sie sciaga :)

    Kolekcjonerskim?

  • 280. Data: 2005-08-18 13:44:22
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ty w ogóle mało co znasz.

    znam wiecej niz Ci sie wydaje

    Jak na stronie nie była osobno zrobiona
    > miniaturka (bo np. komuś się nie chciało), to podglądu nie będze. A nawet
    > jeśli jest, to na miniaturce wiele nie widać.

    oj widac czy nieletnia, mozna powiekszyc

    > Pomijam już taki detal, że w przypadku p2p jest to technicznie
    > niewykonalne.

    ale w p2p wpisujesz tytul piosenki ktora Cie interesuje stad zamiar twoj
    jest dosc jasno znany.

    Poz a tym podalem przyklad ze zdjeciami pedofilskimi by pokazac ze fakt
    zapewnienia
    autora serwisu o legalnosci nie zwalania pobierajacego od myslenia

    > Tutaj też widzę tylko nazwę pliku.

    a w nazwie pliku nazwe piosenki.

    P.