  • 241. Data: 2005-08-18 09:18:34
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > tylko hmmm, po co? tutaj nie kumam, po co mam sprawdzac JA czy cos, co
    > jest w sieci jest legalne czy nie? Od tego sa sluzby i niech sluzby
    > lapia zlodzieji co sprzedaja/rozdaja trefny towar. Ja sie moge co
    > najwyzej poczuc poszkodowany...

    pedofilskie zdjecia oznaczone napisem 16 latki sciagniesz?
    (konkretnie na pytanie mi odpowiedz)

    > Dobry jest, bo koscia w gardle staje ;)

    nie, jest bzdurny bo nie na temat.

    P.

  • 242. Data: 2005-08-18 09:21:49
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Odpowiedz: "(...) prokurator musiałby wykazać, że przynajmniej powinien
    > był Pan przewidywać, że kupuje Pan piracki kurs

    jezeli kupowal Pan nie od producenta a kurs byl na wypalonej w zwyklej
    nagrywarce plytce
    to jak najbardzioej miales prawo a nawet oowiazek podejrzewac

  • 243. Data: 2005-08-18 09:22:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > 1) pobierając pliki ze strony legalnie je udostępniającej wszystko jest
    > ok.

    sciagnmiesz zdjecia pedofilskie kiedy autor oznaczy je napisem - 16 latki ?

    P.

  • 244. Data: 2005-08-18 09:25:45
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Caly czas sie psrzeczamy o rozpoznawanie. Co jest latwo rozpoznac -
    > dzieciaki na zdjeciach pedofilskich. I co jest trudno rozpoznac - czy
    > plik mp3 jest udostepniony legalnie czy nielegalnie.

    a to nie mz znaczenia, brak rozumu nie zwalania od odpowiedzilanosci i to
    probuje wytlumaczyc,

    jak dla mnie eot,

    > Ooo to ciekawe. Wejsc do mieszkania moga, a serwisu z warezem zamknac
    > nie moga.

    poczytaj kk.

    > Mozeby i mogla. tylko... nic jej z tego nie wyjdzie, tak dlugo, az
    > udowodni ze pliki pobralem nielegalnie, wiedzac, ze jest to nielegalne.

    bredzisz teraz,

    > Co zmieniaja sie linki? No ale to nie moj problem jakby, no nie? Na
    > inszych serwisach wymagaja instalacji jakiegos softu, to moze to tu
    > dziala, ze sie jakies linki zmienaija...

    a to ze to z daleka smierdzi..

    P.

  • 245. Data: 2005-08-18 09:27:12
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Mówisz? Bo mi ciężko odróżnić tak na pierwszy rzut oka 14-latkę od
    > 15-latki. Zwłaszcza na zdjęciu.

    ale jak masz watpliwosci to nie sciagasz bo po co klopoty prawda?
    i to chodzi. Po zostaje poczekac az w kk znajda sie zapisy odnosnie filmow i
    muzyki a
    ludzie szybka naucza sie rozpoznawac takie rzeczy :)

    P.

  • 246. Data: 2005-08-18 09:28:33
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > ale niektore kawalki fajne sa. a skoro sa za darmo to nie wybrzydzam.
    > fajne sa, bo mozna znalezc miksy znajiomych dejotów na ten przyklad ;) Z
    > reszta sami sie chwala ;]

    nie chodzi o to czy fajna czy nie ale o to czy masz prawo podejrzewac ze
    prawa
    do rozpowszechniania nma na przyklad sony music polska a nie jas na stronie
    o domenie
    darmowe-zajebiste-mp3.priv.pl

    > Nie sama britney swiat zyje ;]

    nie slucham britney, dalem jako przyklad bo jest znana

    P.

  • 247. Data: 2005-08-18 09:31:52
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Próbowałem wejść na tę stronę, ale tam jest jeden wielki, za
    > przeproszeniem, burdel, więc nie mam pojęcia, co tam jest, a czego tam nie
    > ma.

    moze z www na pocztaku:

    http://www.mp3000.net/

    > "Jest wiadomo"? Komu i dlaczego?

    po lewej stronie masz napisane,

    > To nie jest kwestia udowodnienia, czy mam, czy też nie mam praw do
    > rozpowszechniania danego utworu.
    >
    > To jest kwestia udowodnienia, że wiedziałem, że osoba, która dany utwór
    > udostępniła, tego prawa nie miała.
    >
    > A skąd niby miałem wiedzieć?

    dokldanie stad skad masz prawo podejrzewac ze np samochod ktory zakupujesz
    jest dziwnie tani..

    P.

  • 248. Data: 2005-08-18 09:34:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czyli nie tyle za ściągnięcie, co za włam i publikacje.

    na pewno, ale tak ladniej brzmi

    P.

  • 249. Data: 2005-08-18 10:24:52
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > jezeli kupowal Pan nie od producenta a kurs byl na wypalonej w zwyklej
    > nagrywarce plytce
    > to jak najbardzioej miales prawo a nawet oowiazek podejrzewac

    ja na zwyklych plytkach wypalam prace dla moich klientow, czy w zwiazku
    z tym powinni podejrzewac, ze dostaja trefny towar?

    a kiedys kupilem program na CD, gdzie na zwykla plytke byla naklejona po
    prostu okragla naklejka z nadrukiem, czy powinienm podejrzewac, ze jest
    trefny ten towar?

    No i kupilem kiedys pieknie przygotowana plyte cd z nadrukiem na plycie,
    itp. Juz nie wiem jak, ale doszedlem,z e to pirat... po prostu potem sie
    okazalo, ze na plycie jest co innego niz na oryginalnym tloczneiu
    sprzedawanym w merlinie...

    A w ameryce sa punkty, gdzi emozna nagrac muzyke zakupiona przez
    internet wprost na CD...

    Akurat rodzaj nosnika to zly przyklad imho ;)

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r

  • 250. Data: 2005-08-18 10:25:45
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > pedofilskie zdjecia oznaczone napisem 16 latki sciagniesz?
    > (konkretnie na pytanie mi odpowiedz)

    obawiam sie, ze nie sciagam tego typu rzeczy w ogole ;)

    > nie, jest bzdurny bo nie na temat.

    jak najbardzije w temacie ;)