  • Data: 2007-10-18 03:01:51
    Temat: Sąsiedzi a prywatność
    Od: " Norbert" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam następujący problem:
    Mam 33 lata, mieszkam sam, ok 5 kilometrów od moich rodziców.
    Jedna z sąsiadek, zna moją matkę od wielu lat i jeśli uważa że u mnie jest za
    głośno,(np ktoś do mnie przyszedł)
    nie przychodzi do mnie ze skargą, nie dzwoni na policję, na straż miejską
    tylko dzwoni do mojej matki, informując o tym że jest za głośno i przy okazji
    dodając coś od siebie.

    Jest to uciążliwe, takie wtrącanie się w moją prywatność, wtrącanie się w moje
    układy z matką.

    Co z tym zrobić?
    Jak zawiadomić policję?
    Z złośliwym nękaniem - nie chcieli przyjąć, bo uważali że złośliwie nękana
    jest moja matka, a nie ja.