    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sąsiad trzyma indyki przy moim płocie :)
    Date: Sat, 15 Oct 2005 14:55:01 +0000 (UTC)

    No właśnie :) Willowa dzielnica, małe 8-arowe działki a sąsiad trzyma
    indyki tuż pod płotem - płot jest jedną ze ścian kojca. Dotychczas było
    to uciążliwe - ptaki śmierdzą i gulgają. Robiąc sobie grilla człowiek
    czuł się jak w gospodarstwie agroturystycznym. ;) No trudno. Natomiast
    teraz jest ptasia grypa. :( Jak wiemy z człowieka na człowieka się
    nie przenosi. Mógłbym spać spokojnie, tyle że de facto teraz to jest
    na pierwszej linii zagrożenia, bo ptaki są wręcz bliżej mojego domu
    niż domu sąsiada.

    Weszło rozporządzenie: http://wiadomosci.onet.pl/1180217,11,item.html

    Podejrzewam, że to jest ten moment, żeby pozbyć się indyków. ;) Pytanie:
    gdzie zgłosić fakt trzymania tego drobiu na otwartej przestrzeni?
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem