  • Data: 2009-07-11 13:56:43
    Temat: Samochody na parkingu - chyba porzucone
    Od: wonski <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie

    Mam pod blokiem taką sytuację - na około 40 miejsc parkingowych 7 jest zajętych
    przez samochody z kartką "sprzedam" i numerem telefonu, i 4 wraki, które stoją
    od roku i niszczeją (bez tablic) oraz 2 na niemieckich numerach, ale zamiast
    blaszanych tablic są z plexi (czyli sprowadzone - moje auto tak miało jak
    kupiłem)
    Czy można jakoś pozbyć się ich i odzyskać brakujące miejsca parkingowe?
    Domyślam się, że w przypadku tych z informacją o sprzedaży nie można nic zrobić,
    ale co z tymi bez tablic i z notabene chyba nielegalnymi (z plexi, bez naklejek
    homologacyjnych) tablicami?

    Paweł 'wonski' Bohdal
    GG # 1236285 LRU # 275820
    Your mouse has moved.
    Windows must be restarted for the change to take effect.