  • 21. Data: 2012-06-18 16:02:51
    Temat: Re: Samobójstwo z zabezpieczonego pistoletu?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Przecież to zdanie można rozumieć na wiele sposobów. Nie napisano w nim
    > przez kogo zabezpieczony. Więc można to rozumieć jako ,,zabezpieczony
    > przez policję'' ale także jako ,,zabezpieczony przez kogoś i pozostający
    > w stanie ,,zabezpieczony'' jako w stanie typowym dla broni w czasie
    > nieużywania''.

    myslisz ze animka chciala zapytac czy z pistoletu zabezpieczonego przez
    policje jako dowod w sprawie da sie jeszcze kogos zastrzelic?

  • 22. Data: 2012-06-18 16:38:12
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 18.06.2012 16:02, witek pisze:

    > myslisz ze animka chciala zapytac czy z pistoletu zabezpieczonego przez
    > policje jako dowod w sprawie da sie jeszcze kogos zastrzelic?

    No więc jeszcze raz, specjalnie dla ciebie:

[...]

    ze szczególnym podkreśleniem znaczenia numer 2 (w mojej wypowiedzi).

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 23. Data: 2012-06-18 17:13:00
    Od: m <m...@g...com>

> [...]
    > przez policję'' ale także jako ,,zabezpieczony przez kogoś i pozostający
    > w stanie ,,zabezpieczony'' jako w stanie typowym dla broni w czasie

    To jeszcze raz, specjalnie dla Ciebie inaczej sformułuję to co Witek
    napisał: nie, nie można. Kontekst wskazuje na to że tylko jedna wersja
    jest prawdziwa.

    p. m.

  • 24. Data: 2012-06-18 20:32:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > ,,zabezpieczony przez policję'' ale także jako ,,zabezpieczony przez
    > kogoś i pozostający w stanie ,,zabezpieczony'' jako w stanie typowym

    no można jeszcze rozumieć jako dostarczony na miejsce (ktoś tam zabezpieczył
    podaż broni)

    albo pomalowany farbą miniową (zabezpieczony przed korozją)

  • 25. Data: 2012-06-18 21:01:48
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Ona nic nie nadinterpretuje. Ona jest po prostu głupia jak przecinak.

    a swoja droga zastanawiam sie jak taki tuman w ogole sie znalazl na
    newsach....
    z reguly przyglupy jej pokroju maja problemy ze zwyklymi forami na www a
    co dopiero z czytnikami news o ktorych istnieniu najczesciej nie maja
    pojecia.

  • 26. Data: 2012-06-18 23:01:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    marcin wrote:

> [...]
    > z reguly przyglupy jej pokroju maja problemy ze zwyklymi forami na www a
    > co dopiero z czytnikami news o ktorych istnieniu najczesciej nie maja

    nie doceniasz blondynek.

  • 27. Data: 2012-06-19 02:18:00
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-06-18 00:59, Robert Tomasik pisze:

    > Swoją drogą, to rzuć linkiem do informacji o tym zabezpieczeniu broni.

    Nie wiem już na jakiej stronie czytałam, ale jak znajdę to podrzucę linka.

    --
    animka

  • 28. Data: 2012-06-19 02:22:43
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-06-18 11:09, adamw777 pisze:

    > Niestety Andy napisał prawdę, Animka, Ikselka biją rekordy.

    Postaraj się homosiu, może i tobie te tekordy wyjdą . Nie bądż zazdrosny.,

    --
    animka

  • 29. Data: 2012-06-19 02:26:32
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-06-18 21:01, marcin pisze:

> [...]
    > z reguly przyglupy jej pokroju maja problemy ze zwyklymi forami na www a
    > co dopiero z czytnikami news o ktorych istnieniu najczesciej nie maja

    Pędź obszczańcu............

    --
    animka

  • 30. Data: 2012-06-19 09:44:25