  • Data: 2002-04-26 21:00:47
    Temat: Sady a mandaty autobusowe
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam takie pytanie.Na mandacie od kanara jest napisane ze jesli nie zaplaci
    sie w ciagu 14 dni to oni (ZKM) kieruja sprawe do sadu.I tu pojawia sie moje
    pytanie, czy sady wyrabiaja sie z egzekwowaniem tego typu wykroczen (?) ,
    jak to sie odbywa w praktyce, kiedys chyba byly kolegia od tego, ale je jak
    sie orientuje to zlikwidowali( czy tak ?), teraz maja sie tym zajmowac sady
    grodzkie. Jaki jets termin przedawnienia dla takiego mandatu ? Sprawa
    dotyczy Gdanska, a poniekad tez Gdyni.

    --
    pg

    www.trampek.prv.pl