  • 51. Data: 2019-12-06 15:57:48
    Temat: Re: Sąd śmiał prawomocnie uniewinnić księdza nieprawomocnie skazanego za pedofilie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-12-05 o 19:59, J.F. pisze:
    >Nie, ale nie se starymi alfonsami.

    Idziesz na publiczny basen i patrzysz kto w kolejce stoi ?

    Ale tu sytuacja inna - to widac taka branza, ze mlode dziewczyny
    taplaja sie w basenie, a dookola stare alfonsy :-)

    >Patrzyłam tak sobie na zdjęcie tej 13-tolatki i pomyślałam: jaka ona
    >jest brzydka.
    >Teraz chyba po operacjach plastycznych na zdjęciu z wystawionymi
    >pazurkami odmłodzona i ładniejsza.

    Tez mi sie tak wydawalo ... ale brzydkiej by chyba nie fotografowal
    :-)
    Moze to inne zdjecia.
    Te zrobione przez P. sie chyba nie zachowaly, czy nie upublicznily ...

    >Zawsze by ją ktoś podwiózł na komisariat jakby na ilicy krzyczała
    >help.

    Dlaczego - bo ktos ją winem poczestował ?
    Czy zaprosil do skorzystania z basenu ?
    Albo pigulke "rozweselacza" zaoferowal ?

    No dobra, w USA to moze nawet przestepstwo podawanie alkoholu
    nieletniej ... ale wygladala starzej, to by sie na drobnej grzywnie
    skonczylo :-)

    >Jak lubi ryzykować.

    No zaraz - a co proponujesz w poprzednim akapicie ?
    Wiec dziewczyna byla do pewnego stopnia na "starego alfonsa" skazana,
    ale ... jesli tak naprawde sie "obracala" w srodowisku, to chyba tez
    wiedziala jak wyjsc z imprezy ..

    >Skoro znała tych aktorów i reżyserów to jakieś tam "chody" miała ;-)

    Ale widac za male, skoro jakies drobne rólki grała :-)
    A moze talentu nie miala ...

    >Nażarl się narkotyków to nawet krowy by nie rozróżnił.

    Ale nie krowe zgwalcil, wiec widac sie nie nazarl :-)

    >A tu w Polce włażą mu w d.... i jeszcze statuetki dają. Żaden jego
    >film mi się nie podobał.

    A ktore ogladalas ?

    >To chyba zależy od tego co sędzia sobie pomyśli.

    A co ma myslec - jest odpowiedni art w KK, a na gwalt inny.

    J.

  • 52. Data: 2019-12-06 20:24:34
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-06 o 15:57, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup
    >
    > Idziesz na publiczny basen i patrzysz kto w kolejce stoi ?

    To przecież nie był publiczny basen tylko w domu aktora...no tego...
    zapomniałam jego nazwisko.
    Już dawno nie chodzę na baseny. Nie umiem pływać. Mogłam się tylko
    potaplać-szczególnie w Powsinie czy w Jez.czerniakowskim. Zresztą kiedyś
    "g" w wodzie nie pływały.Teraz to i w morzu zaraza.

    > Ale tu sytuacja inna - to widac taka branza, ze mlode dziewczyny taplaja
    > sie w basenie, a dookola stare alfonsy :-)

    LOL

    > Tez mi sie tak wydawalo ... ale brzydkiej by chyba nie fotografowal :-)

    A czy on jest piękny? Dziewuchy leciały na jego szmal i karierę. No i ta
    jego obecna żona ładna, młoda. Stoi murem za nim, ale na boku pewnie ma
    jakichś przydupasów.

    > Moze to inne zdjecia.
    > Te zrobione przez P. sie chyba nie zachowaly, czy nie upublicznily ...

    Oszukał ją po prostu, że zdjęcia będą do gazety.

    > Dlaczego - bo ktos ją winem poczestował ?

    Tak ją widocznie mamusia od niemowlęcia uczyła, że z obcymi picie
    alkoholu i branie od nich narkotyków nic jej nie będzie zagrażało.

    > Czy zaprosil do skorzystania z basenu ?
    > Albo pigulke "rozweselacza" zaoferowal ?

    Nie wiem. W Stanach widocznie to było w modzie. Tak jak kiedyś w Polsce
    palenie papierosów.

    > No dobra, w USA to moze nawet przestepstwo podawanie alkoholu nieletniej
    > ... ale wygladala starzej, to by sie na drobnej grzywnie skonczylo :-)

    Miał przyzwolenie jej mamusi to się nie przejmował niczym.

    > Wiec dziewczyna byla do pewnego stopnia na "starego alfonsa" skazana,
    > ale ... jesli tak naprawde sie "obracala" w srodowisku, to chyba tez
    > wiedziala jak wyjsc z imprezy ..

    Może po prostu chciała tej przygody. Ciort z nią i z tym typem.

    > Ale widac za male, skoro jakies drobne rólki grała :-)
    > A moze talentu nie miala ...

    Może. Nie kojarzę jej z żadnym filmem.

    > Ale nie krowe zgwalcil, wiec widac sie nie nazarl :-)

    Miał zaplanowane. Wiedział wcześniej komu ma robic zdjęcia.

    > A ktore ogladalas ?

    Tu mnie "złapałeś za język". Oglądałam może ze 2 jego filmy, ale tutułów
    nie pamiętam.

    > A co ma myslec - jest odpowiedni art w KK, a na gwalt inny.

    Może się "pomylić" i przestawić paragrafy.

    --
    animka

  • 53. Data: 2019-12-06 22:27:45
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 06.12.2019 o 20:24, Animka pisze:
    > A czy on jest piękny? Dziewuchy leciały na jego szmal i karierę. No i ta
    > jego obecna żona ładna, młoda. Stoi murem za nim, ale na boku pewnie ma
    > jakichś przydupasów.

    ano, animela marzy o miłości idealnej, a tutaj zwykłe pieprzenie z
    małolatami, obecna żonka Romana P. do młódek jednak już nie należy:)

    btw Romek jako niski wzrostem mierzył w wysokie blondie, jak animela
    wysoka szczupła blondie to ma szanse, ze ją wielki reżyser jeszcze
    kiedyś przeleci:)

  • 54. Data: 2019-12-07 01:00:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-12-06, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >:-)
    > Moze to inne zdjecia.
    > Te zrobione przez P. sie chyba nie zachowaly, czy nie upublicznily ...

    https://i1.wp.com/d24fkeqntp1r7r.cloudfront.net/wp-c
    ontent/uploads/2018/01/31113546/a6f1b-thegirl2.jpg
    https://media.vanityfair.com/photos/54ca8d22b8f23e3a
    03139925/master/w_1011,h_1300,c_limit/image.png
    https://i.pinimg.com/originals/06/dc/94/06dc94368870
    6ea2833fe098da023f3b.jpg

    Brzydką bym jej absolutnie nie nazwał ale jeśli to mają być jej zdjęcia
    jako tej wyglądającej na dorosłą 13-latki to Polański albo był
    emocjonalnym debilem albo powinień bezwarunkowo skończyć w pierdlu.

    Ale już to poniżej wygląda, że może być 13. ale i 19.
    https://www.washingtonpost.com/resizer/4EsO5GpKEVcUx
    UvVfEjHSt8D-IE=/767x0/smart/arc-anglerfish-washpost-
    prod-washpost.s3.amazonaws.com/public/HPK6C55ITM7NLJ
    JAALPSWNA4LU.jpg

    --
    Marcin

  • 55. Data: 2019-12-07 16:57:20
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    UvVfEjHSt8D-IE=/767x0/smart/arc-anglerfish-washpost-
    prod-washpost.s3.amazonaws.com/public/HPK6C55ITM7NLJ

    Na tym zdjęciu wyszła nawet bardzo ładnie.

    --
    animka

  • 56. Data: 2019-12-07 20:11:40
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 07.12.2019 o 16:57, Animka pisze:
    UvVfEjHSt8D-IE=/767x0/smart/arc-anglerfish-washpost-
    prod-washpost.s3.amazonaws.com/public/HPK6C55ITM7NLJ
    JAALPSWNA4LU.jpg

    > Na tym zdjęciu wyszła nawet bardzo ładnie.

    beznadziejne zdjęcie, ucięta głowa, usta otwarte, nie widać dekoltu:)

  • 57. Data: 2019-12-07 20:44:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie masz i zazdrościsz?
    Masz tłuczek do mięsa (chłopu poleciłbym młotek lub szpadel)?
    Weź wielki zamach i się pie....nij kilka razy w łepek (chłopu poleciłbym w łeb).
    Nie zawsze pomaga, ale na pewno nie zaszkodzi.

    -----

  • 58. Data: 2020-01-19 11:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    Jakies wyjasnienie powiazania tytułu z trescia posta?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 59. Data: 2020-01-19 11:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...ja.wp.pl ...

    __ofiara_Polansk

    > Nie rozumiem co to za matka, która wysyła swoje dziecko na balangę
    > do chłopów...i jeszcze ta dziewczyna się kąpie w basenie. W domu nie
    > mogła sie wykąać, tylko tam musiała wystawiać swoje wdzięki?
    > Tak czy siak Polański nie powinien jej tknąć. Taki stary, a taki
    > zboczeniec. Miał tyle bab, to jeszcze dziecko upił i zgwałcił.

    A jestes w stanie wyobrazic sobie ze to było ładnych pare lat temu i na
    pewne sprawy patrzono wtedy odrobine inaczej?

  • 60. Data: 2020-01-19 11:27:22
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...ja.wp.pl ...

    > A jestes w stanie wyobrazic sobie ze to było ładnych pare lat temu i na
    > pewne sprawy patrzono wtedy odrobine inaczej?

    Jak bzykał ksiądz a nie Wielki Reżyser też?

    Ja wiem że wtedy patrzono inaczej. Tyle że jeśli za sprawy sprzed
    dziesięcioleci dotyczące księży/KRK patrzy się przez pryzmat obecnych
    standardów to "Wielki Reżyser Ocalały z Holocaustu" też obrywa o ile się
    nie stosuje *bezczelnie* podwójnych standardów i podwójnej moralności.
    Ja jestem w stanie całkiem sporo przełknąć przy podejściu "jednakowe
    standardy dla/na wszystkich". "Polowań (tylko) na *wybrane* czarownice"
    to nie obejmuje.

    --
    A. Filip