eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSąd śmiał prawomocnie uniewinnić księdza nieprawomocnie skazanego za pedofilie › Re: Sąd śmiał prawomocnie uniewinnić księdza nieprawomocnie skazanego za pedofilie
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sąd śmiał prawomocnie uniewinnić księdza nieprawomocnie skazanego
    za pedofilie
    Date: Fri, 6 Dec 2019 15:57:48 +0100

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-12-05 o 19:59, J.F. pisze:
    >Nie, ale nie se starymi alfonsami.

    Idziesz na publiczny basen i patrzysz kto w kolejce stoi ?

    Ale tu sytuacja inna - to widac taka branza, ze mlode dziewczyny
    taplaja sie w basenie, a dookola stare alfonsy :-)

    >Patrzyłam tak sobie na zdjęcie tej 13-tolatki i pomyślałam: jaka ona
    >jest brzydka.
    >Teraz chyba po operacjach plastycznych na zdjęciu z wystawionymi
    >pazurkami odmłodzona i ładniejsza.

    Tez mi sie tak wydawalo ... ale brzydkiej by chyba nie fotografowal
    :-)
    Moze to inne zdjecia.
    Te zrobione przez P. sie chyba nie zachowaly, czy nie upublicznily ...

    >Zawsze by ją ktoś podwiózł na komisariat jakby na ilicy krzyczała
    >help.

    Dlaczego - bo ktos ją winem poczestował ?
    Czy zaprosil do skorzystania z basenu ?
    Albo pigulke "rozweselacza" zaoferowal ?

    No dobra, w USA to moze nawet przestepstwo podawanie alkoholu
    nieletniej ... ale wygladala starzej, to by sie na drobnej grzywnie
    skonczylo :-)

    >Jak lubi ryzykować.

    No zaraz - a co proponujesz w poprzednim akapicie ?
    Wiec dziewczyna byla do pewnego stopnia na "starego alfonsa" skazana,
    ale ... jesli tak naprawde sie "obracala" w srodowisku, to chyba tez
    wiedziala jak wyjsc z imprezy ..

    >Skoro znała tych aktorów i reżyserów to jakieś tam "chody" miała ;-)

    Ale widac za male, skoro jakies drobne rólki grała :-)
    A moze talentu nie miala ...

    >Nażarl się narkotyków to nawet krowy by nie rozróżnił.

    Ale nie krowe zgwalcil, wiec widac sie nie nazarl :-)

    >A tu w Polce włażą mu w d.... i jeszcze statuetki dają. Żaden jego
    >film mi się nie podobał.

    A ktore ogladalas ?

    >To chyba zależy od tego co sędzia sobie pomyśli.

    A co ma myslec - jest odpowiedni art w KK, a na gwalt inny.

    J.