  • 41. Data: 2019-12-05 17:45:07
    Temat: Re: Sąd śmiał prawomocnie uniewinnić księdza nieprawomocnie skazanego za pedofilie
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.12.2019 o 17:32, J.F. pisze:

    > Niech sp* do Francji.

    tam ich twój Romek P. przytuli ?

  • 42. Data: 2019-12-05 17:46:08
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.12.2019 o 17:34, J.F. pisze:
    > A w dodatku ma juz 84 lata i wcale niekoniecznie chce mu sie z domu
    > wyjezdzac.

    ale do Łodzi to jednak chciał, tylko go tam ktoś nie chciał ?

  • 43. Data: 2019-12-05 17:59:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Po co się rozpisywać, wystarczy jedno słowo fellatio.
    W niektórych stanach to karalne nawet z mężem (czy z żoną - skazują obydwoje??).

    -----

  • 44. Data: 2019-12-05 18:41:10
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-05 o 12:32, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup

    __ofiara_Polanskiego_z_1977_roku.html

    Nie czytałam dawniej o tym co pod tym linkiem.Teraz się okazuje, że
    dawał jej narkotyki, wino i razem się kąpali w basenie. Jakby była mądra
    to by szybko zwiewała do mamusi. Tylko, że może ona wtedy nie wiedziała
    co to natkotyki.

    > Widac wie, ze kariere lepiej zrobic za mlodu :-)

    No i żadnej kariery nie zrobiła. Po prostu perfidnie ją ten obleśny typ
    wykorzystał.

    > No, basen sluzy do kapieli, a jak jest goraco, to sie korzysta.
    > A u siebie w domu moze nie miala basenu, bo mama za pozno zaczela
    > kariere :-)

    Nic nie pisali o matce i np. ja nie wiem kim jest jej matka.

    > Ale jesli nie wiedzial ze "dziecko" ?

    Skoro robił jej zdjęcia do gazety to jakąś umowę powinien z nią, raczej
    z jej mamusią podpisać.( a w umowie dane osobowe modelki).

    > Mloda, ladna dziewczyna, to co sie dziwic, ze chlop wino otwiera.
    > A moze jeszcze "sztywna na planie" i trzeba modelke rozluznic.

    Zaplanował to sobie i wykonał z premedytacją. Dziewczyna - dziecko widać
    była nie przygotowana, nieświadoma tego co będzie dalej.

    > Co tam bylo dalej to nie wiem, bardzo sie opierala czy wcale nie,

    Pewnie była bezwładna po tych narkotykach z winem.

    > ale po prostu amerykanskie prawo traktuje seks z "dziecmi" jako gwalt,
    > stad taki zarzut.

    > U nas jest inny przepis, bardziej oddajacy istote sprawy.

    Chyba taki sam jest przepis w Polsce.

    --
    animka

  • 45. Data: 2019-12-05 19:31:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >tam ich twój Romek P. przytuli ?

    Tam niech zadbaja o siebie.

    Tylko ze Francja kraj niby katolicki, a rzad ksiezom nie chce placic
    :-)

    Zawsze moga filmy robic. Byle nie pedofilskie, bo to i we Francji
    karalne

    J.

  • 46. Data: 2019-12-05 19:32:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 05.12.2019 o 17:27, J.F. pisze:

    >to co by się stało ?

    Nie czytasz ? Nie byl pewny czy sedzia bedzie te ugode respektowal, i
    moglo sie zmienic na 42 lata ... tez bys uciekl.

    J.

  • 47. Data: 2019-12-05 19:51:54
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.12.2019 o 19:31, J.F. pisze:

    > Tam niech zadbaja o siebie.

    to nie ma to tamto, sam sp*

  • 48. Data: 2019-12-05 19:54:06
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.12.2019 o 19:32, J.F. pisze:

    > Nie czytasz ? Nie byl pewny czy sedzia bedzie te ugode respektowal, i
    > moglo sie zmienic na 42 lata ... tez bys uciekl.

    to co by się stało ? może by się zgłosiły kolejne ofiary wielkiego
    artysty, choć małego wzrostem ? a nie po 40 latach ? którym bardzo
    wielki artysta, choć mały wzrostem, musiałby wypłacić kolejne
    odszkodowania ? a tak nie wypłacił ani złamanego cenciaka:)

  • 49. Data: 2019-12-05 19:59:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >Nie czytałam dawniej o tym co pod tym linkiem.Teraz się okazuje, że
    >dawał jej narkotyki, wino i razem się kąpali w basenie.

    Basen to cos zlego ?

    Ale tez masz na poczatku
    "Twierdziła, że jest pełnoletnia i tak też wyglądała co potwerdziła
    policja.
    Wielu osobom pokazywała nawet sfałszowane prawo jazdy.
    Przed Polańskim była w związkach z innymi mężczyznami z tego
    środowiska.
    Jej matka nie była przeciwna - liczyła na karierę córki"

    Ale ile w tym prawdy .. kto wie.
    A moze gdzies dostepne oficjalne protokoly ?

    > Jakby była mądra to by szybko zwiewała do mamusi.

    A to akurat moglo byc trudne - USA bywaja duze, a komunikacja miejska
    nie zawsze jest.

    No dobra - atrakcyjna dziewczyna szybko zlapie stopa :-)

    >Nic nie pisali o matce i np. ja nie wiem kim jest jej matka.

    Pisza ze aktorka i modelka.
    Raczej mala znana.

    Taa ... sam by nie/chetnie wskoczyla komus do łózka za dobry kontrakt,
    czy wlasnie nie wskoczyla ... i zostala malo znana.

    >Skoro robił jej zdjęcia do gazety to jakąś umowę powinien z nią,
    >raczej z jej mamusią podpisać.( a w umowie dane osobowe modelki).

    A cholera wie, jakie w USA zwyczaje.

    >Chyba taki sam jest przepis w Polsce.

    Karalny jest, ale "gwałtem" sie tego nie nazywa.

    J.

  • 50. Data: 2019-12-06 15:42:47
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-05 o 19:59, J.F. pisze:

    > Basen to cos zlego ?

    Nie, ale nie se starymi alfonsami.

    > Ale tez masz na poczatku
    > "Twierdziła, że jest pełnoletnia i tak też wyglądała co potwerdziła
    > policja.
    > Wielu osobom pokazywała nawet sfałszowane prawo jazdy.

    Patrzyłam tak sobie na zdjęcie tej 13-tolatki i pomyślałam: jaka ona
    jest brzydka.
    Teraz chyba po operacjach plastycznych na zdjęciu z wystawionymi
    pazurkami odmłodzona i ładniejsza.

    > Przed Polańskim była w związkach z innymi mężczyznami z tego środowiska.
    > Jej matka nie była przeciwna - liczyła na karierę córki"

    A ja myślałam, że ona była dziewicą. To pies ją ganiał. Już się na jej
    temat nie wypowiem.

    > Ale ile w tym prawdy .. kto wie.
    > A moze gdzies dostepne oficjalne protokoly ?

    Tyle w Polsce mamy problemów, więc lepiej dać sobie spokój z nimi.

    > A to akurat moglo byc trudne - USA bywaja duze, a komunikacja miejska
    > nie zawsze jest.

    Zawsze by ją ktoś podwiózł na komisariat jakby na ilicy krzyczała help.

    > No dobra - atrakcyjna dziewczyna szybko zlapie stopa :-)

    Jak lubi ryzykować.

    > Pisza ze aktorka i modelka.
    > Raczej mala znana.
    >
    > Taa ... sam by nie/chetnie wskoczyla komus do łózka za dobry kontrakt,
    > czy wlasnie nie wskoczyla ... i zostala malo znana.

    Skoro znała tych aktorów i reżyserów to jakieś tam "chody" miała ;-)

    Nażarl się narkotyków to nawet krowy by nie rozróżnił.
    A tu w Polce włażą mu w d.... i jeszcze statuetki dają. Żaden jego film
    mi się nie podobał.

    > Karalny jest, ale "gwałtem" sie tego nie nazywa.

    To chyba zależy od tego co sędzia sobie pomyśli.

    --
    animka