  • Data: 2004-07-27 12:51:23
    Temat: Sąd pracy/odszkodowanie-od jakiej kwoty?
    Od: "Ceberebek" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich

    Mam nastepujące pytania:

    1.Od jakiej kwoty jest naliczane ew.3-miesięczne odszkodowanie za bezzasadne
    i niezgodne z prawem wypowiedzenie-od kwoty,którą mam na umowie o pracę czy
    od kwoty z 3 ostatnich miesięcy?

    2.Czy jesli sąd zasądzi bezzasadność wypowiedzenia-to czy mam prawo do
    odprawy?(od jakiej kwoty jest liczone/jak wyżej)

    Umowa na czas nieokreslony,12 lat pracy,wypowiedzenie-podstawa prawna:Art.30
    par.1 pkt.2(przyczyna w/g pracodawcy-"brak wymaganych na zajmowanym
    stanowisku umiejętności")

    Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi

    Ceberebek