    From: Rob <t...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sad pracy
    Date: Fri, 07 Mar 2008 14:38:34 +0100

    witam sredecznie.

    Sprawa stara i zastanawiam sie czy jest jeszcze jakas mozliwosc
    wyciagniecia pieniedzy od "bylego szefa" mojego meza.

    W pazdzierniku 2004 roku otrzymalismy wyrok z Sady Pracy o wyplate
    wynagordzenia wraz z odstekami.Mamy 2008 rok i oczywiscie zero pieniedzy.

    Skladalismy wniosek do funduszy gwarntowanych swiadczen dostalismy
    deyczje odmowna.Z tego co pamietam firma nie byla wtedy w upadlosci.

    W 2004r prezesem firmy ( sp. zoo) byla inna osoba niz wtedy.( na papierku).
    Pan od ktorego chcemy pieniadze byl wtedy oficjalnie wspolwlascicielem.

    Dzis cos mnie tknelo i sprawdzilam w wirtualnie spisie KRS wpis na firme
    istnieje nadal.Prezesem jest zona tego Pana on natomiast zostal v-ce
    prezesem.

    Opisuja dokladnie te sytuacje bo moze ktos cos wymysli aby odzyskac
    pieniadze.

    Czlowiek ten ma mase dlugow kredyty na firme w kwotach strasznych
    oczywiscie kormonik nic nie moze zrobic.

    Od komornika mamy odpowiedz ze na podanym adresie firmy nie ma.
    To i my wiemy. Firma byla tam tylko zarejstrowana.

    Przez te kilka lat mieli juz kilka siedzib rozne nazwy firm.Ukrywaja
    wszytsko co sie da.

    Z tego co wiem z zona tez maja rodzilenosc majtkowo, jak znam zycie
    majatku zero bo przeciez by im zabrali.

    Chcielismy wytoczyc proces cywilny temu Panu.Jednak dowiadujac sie wiem
    ze trzeba wlacic chyba 5% wartosci.

    Nie mam takich pieniedzy.Czy jest mozliwosc wytoczenia pozwu z
    zaznacznieme splaty przez dluznika?

    A moze jest jakas inna mozliwosc np. urzad skarbowy?? moze oni w
    momencie jak mamy wyrok z sadu moga ujawnic dochody tego Pana??
    Oczywisce tak sobie tylko wymyslam nie jestem znawca prawa.
    Po prostu rece mi opadaja.Bo maz ma dlugi od tamtego czasu nie jestem w
    stanie splacic komornika z aliemntow bo pracodawca nawet tego nie
    wysylal.A pan ma kolejna firme i swietnie sie bawi sadzac po zdjecia z
    portalu NK:)))

    Jesli ktos z Panstwa zna jakas rade w jaki sposob mozna jeszcze
    sprobowac odzyskac pieniadze bede bardzo wdzieczna.